تمدید برند و تمدید و ثبت علامت تجاری با هانا ثبت

برای ثبت برند باید بدانید که پس از طی مراحل ثبت یک گواهی ثبت برای علامت و برند شما صادر می شود که به مدت ده سال اعتبار خواهد داشت. برای جلوگیری از همچنین پیشامدی یک نظام بین‌المللی به نام WIPO بنا شده است که تنها با یک عهدنامه اداره می شود و از ثبت یک برند در چند کشور جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که در صورتی که برند بین المللی باشد باید به صورت مادرید ثبت گردد. در صورتی که نیاز به راهنمایثبت مادریددارید روی لینک کلیک کنید. هزینه ثبت آگهی تقضای ثبت علامت تجاری ( روزنامه رسمی نوبت اول ) و روزنامه رسمی نوبت دوم که در حکم مرحله نهایی ثبت برند جهت دریافت گواهی ده ساله می باشد.

  • نمی­شود که در سکوت مشغول به کار شوید و توقع داشته باشید که همگان شما را بشناسند.
  • این افراد می‌توانند در طول ۳ سال بعد از ثبت آن برند نسبت به آن اعتراض کنند.
  • ثبت یک برند فواید بسیاری را به همراه دارد که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
  • همچنین پرداخت هزینه حق الثبت اقدامی تکمیلی است که باید در این زمان انجام دهید.

لازم به یادآوری است که الزامی قانونی برای ثبت علامت وجود ندارد لیکن با توجه به ماهیت رقابتی بازار کسب و کار در بین فعالین در این عرصه اهمیت به سزایی دارد. ثبت برند و علامت تجاری برای اشخاص حقیقی و حقوقی متصور است و این اشخاص با در دست داشتن مدارک احراز هویت خود اقدام به ثبت درخواست در سامانه ثبت ماکیت معنوی می نمایند. لازم به ذکر است که ثبت برندی و نامی که از قبل برای شرکت دیگری به ثبت رسیده؛ غیر قانونی نیست اما عرفا استفاده از نام تجاری رقبا مناسب نیست.

ثبت برند یا علامت تجاری

در صورتی که امورات مربوط به ثبت شرکت به یک وکیل سپرده شده است ارائه وکالتنامه رسمی الزامی می باشد. شما می توانید از یک برند هم نام فارسی آن را ثبت کنید و هم نام انگلیسی آن را. برای انتخاب نام برند شئونات اسلامی را باید حتما مد نظر داشت زیرا در غیر این صورت با اخطال مواجه خواهید شد. اگر برندی که می خواهید ثبت کنید داری لوگو نیز باشد، بهتر است از طرح های ساده و قابل فهم و زیرکانه استفاده نمود. پس از بارگذار و تکمیل مدارک باید هزینه ثبت برند را واریز نمایید این هزینه در متقاضیان اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است.

ثبت اختراع

چنین اطلاع رسانی باعث ایجاد احساس اعتماد میشود و نعی حس وفاداری را در میان مردم نسبت به مجموعه تولیدی مذکور ایجاد میکنند. بعد از ثبت قانونی برند علاوه بر آنکه محصولات تولیدی مربوطه از جانب دولت به رسمیت شناخته می شود، دولت از چنین طرح هایی حمایت میکند و امتیازاتی را نیز برای این تولیدات کنندگان در نظر میگیرد که انا می توانند از این امتیازات و حمایتها استفاده کنند. هدف ثبت شرکت از ثبت برند چیست؟مزیت استفاده از برند مخصوص توسط هر شرکت و کمپانی ان است که مشتریان میتوانند به راحتی وجه تمایز میان کالاها مختلف را تشخیص دهند. ۳- در صورت اقدام چنانچه به هر دلیلی برند درخواستی منجر به صدور اخطار رد گردید متعهد به اقدام به ثبت برند جدید بدون اخذ هرگونه هزینه ای به نام موکل خواهد بود. این اقدام بدون محدودیت و تا ثبت برند بنام موکل ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است که برند تجاری به مدت ۱۰ سال برای یک شرکت به ثبت می ‌رسد و هر ده سال یک بار باید تمدید شود. در واقع یک شرکت یک الی ده‌ ها برند هم که داشته باشد؛ باید برای تمدید هر یک از آن ها هر ده سال یک بار اقدام کند. در غیر این صورت نام تجاری آزاد و در اختیار عموم قرار می ‌گیرد.