ثبت برند با راهنمای مراحل، مدارک و هزینه ثبت برند تجاری

هدف از ثبت نشان تجاری کسب اطمینان و حافظت از نشان تجاری و ثبت کیفیت محصول و خدمات شماست و از سودجویی سود جویان جلوگیری میکند ، ثبت نشان تجاریبا رسمیت بخشیدن و دادن سود اقتصادی به صاحبان آنها یک سرمایه گذاری امن و سودمند برای شما خواهد بود. هزینه دیگر مربوط به مرحله بعد از تایید اظهارنامه و آگهی نوبت اول است. ۲- سپس بررسی کنید که مشابه یا همانند برند شما وجود نداشته باشد، حال تهیه مدارک مورد نیاز. بطور کلی کلمات یا تصاویری که موازین و هنجارهای اخلاق حسنه و مذهبی که عمومآ پذیرفته شده‌اند را نقض کنند بعنوان علامت تجاری قابل ثبت نیستند. هر کلمه، حرف یا حروف، عدد، ترسیمات، عکس، شکل، رنگ، تصویر، برچسب یا ترکیب آنها که برای تشخیص کالاها یا خدمات بکار رود، علامت تجاری محسوب می‌شود. در حال حاضر این سایت فقط ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت آنلاین می باشد و کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی ارائه می دهید.

ثبت برند

با توجه به روند ادرات دولتی در ایران زمان ثبت برند ممکن است متغییر باشد. لذا در این خصوص با کارشناسان موسسه حقوقی و ثبتی آرمانی تماس بگیرید. تغییر نشانی ، تغییر وکیل رسمی ، کاهش کالا و خدمات موضوع علامت ضمن درخواست کتبی از مرجع ثبت تا قبل از انتشار آگهی اظهارنامه ممکن است و اعمال این تغییرات منوط به پرداخت هزینه حق ثبت تغییرات می باشد .

از این رو سوء استفاده ها و برخی سود جویی ها از اعتبار برند ها و نماد های تجاری موجب بروز قوانین مالکیت معنوی در این زمینه شد. با ثبت برند دیگر آسوده خواهید بود که شخصی یا شرکت دیگری از نام تجاری یا برند شما به نفع خود استفاده نمی کنید و در صورتی هم این اتفاق رخ دهد، به سادگی می توانید از طریق مراجع قضایی اقدام کنید. مثلا برند ” خوش طعم” برای ثبت برند مواد غذایی نمی تواند به ثبت برسد. پس از پرداخت این هزینه و گذشت یک هفته، روزنامه نوبت دوم چاپ شده و به آدرس شما ارسال می گردد.در این مرحله شما پرداخت هزینه حق الثبت را هم دارید. در صورت تایید اطلاعات، دفترخانه گواهی امضاء و فرم تایید اطلاعات کاربری را در اختیارتان قرار می دهد. در مرحله بعدی، اطلاعات را در سامانه وارد می کنید و نام کاربری و رمز عبور مخصوص خود را دریافت می نمایید .

نحوه ثبت برند

خیر، همان طور که در بالا اشاره شد ثبت علائم تجاری به دو صورت شخصی ( حقیقی ) و یا شرکتی ( حقوقی ) امکان پذیر است . برند یا علامت تجاری نشانی است که قادر است کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص/بنگاه را از کالاها یا خدمات سایر بنگاه‌ها با اشخاص متمایز نماید . یک برند خوب به خوبی نشان‌دهنده کیفیت و نوع محصول یا خدمت ارائه شده باشد، پیش از این توسط هیچ کسب و کاری مورد استفاده قرار نگرفته باشد.

  • روز به روز به تعداد کسانی که می خواهند ثبت برند مواد غذایی انجام دهند افزوده می شود .
  • در واقع هر ده سال یک بار پرداخت این هزینه ها ضروری می باشد در غیر این صورت برند شما باطل می ‌شود.
  • هزینه های ثبت برند که توسط اداره علامت اخذ میگردد شامل هزینه اظهارنامه و روزنامه های نوبت اول و دوم و حق الثبت برند می باشد.
  • © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است.

حضور در بازار های اقتصادی و جلوگیری از سوء استفاده رقبا و سایرین ، چنانچه که پس از ثبت برند تجاری تجاری حق و حقوق خاصی به شما اختصاص خواهد یافت . ثبت برند تجاری از جمله اقدامات حائز اهمیت برای فعالین تجاری است و دارای مزایا متعددی می باشد . تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

تمدید برند :

با استعلام برند قبل از ثبت می توانید از تمامی برندهای ثبت شده در 45 طبقه کاری مطلع شوید. خیر، ثبت تغییرات یا نام تجاری می تواند به فارسی باشد و یا به لاتین و یا به هر دو شکل انجام شود، ولی متقاضیانی که می خواهند علامت یا نام تجاری را به صورت لاتین نیز ثبت کنند، الزاماَ باید کارت بازرگانی داشته باشند. و در نهایت پس از تکمیل کارتابل اظهارنامه و پرداخت هزینه های اظهارنامه علامت تجاری ، کارتابل اظهارنامه جهت بررسی توسط کارشناسان به اداره ارجاع داده می شود و کارشناسان پس از بررسی نتیجه را بصورت پیامک یا ایمیل اعلام میکنند. در نظر داشته باشید ثبت برند تجاری کاملا اختیاری است مگر در شرایطی که قانونگذار مشخص کرده است که من جمله این موارد عبارتند از محصولات غذایی و مواد آرایشی و بهداشتی که تاثیر مستقیم بر روی پوست انسان دارند . کلیه این مراحل را می توانید بصورت شخصی یا از طریق موسسه آگاه ثبت پیگیری نمایید. از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند.

شروع یک فعالیت تجاری به این هدف است که سود مالی بیشتری نصیب شما شود. از این رو نباید از انتخاب نام تجاری و برند که باعث افزایش سود مالی می شود، به آسانی گذشت. تکمیل اظهارنامه برند با دقت کامل و ارسال آن به صورت الکترونیکی.

چه علامت هایی ثبت نمیشوند؟

اما در ادامه آموزش گام به گام ثبت برند، باید گفت که اصلی‌ترین و مهم‌ترین فرایند مربوط به آن همان ثبت اظهارنامه است. بعد از انجام این کار ممکن است چندین حالت ممکن مانند رد یا قبول اظهارنامه یا درخواست برای اصلاح آن رخ دهد. به این موضوع توجه داشته باشید که قادر می باشید برند خود را برای سال های طولانی و ده ها سال با اقدام به موقع و پرداخت هزینه ها و تعرفه های مربوطه و برای دوره های پی در پی 10ساله تمدید کنید و از در اختیار داشتن برندی با قدمت بالا و حرفه ای به خودتان ببالید.

در مقاله آموزش ثبت برند روند انجام ثبت برند را در سامانه اداره مالکیت معنوی به تفصیل توضیح داده شده است. در این مقاله قصد داریم تا درباره ثبت برند مواد شوینده اطلاعات کامل و جامعی را به شما عزیزان ارائه دهیم. مدارک لازم برای ثبت کردن برند مواد شوینده و مراحل آن از نمونه موضوعاتی است که در این مطلب گنجانده شده است.

متقاضي مكلف است از تاريخ ابلاغ اعتراض‌نامه، پاسخ مكتوب خود را ظرف 20 روز نسبت به اعتراض وارده به مرجع ثبت تسليم نمايد. عدم پاسخ متقاضي به ابلاغ در مهلت مقرر به منزله تمكين وي خواهد بود. لطفا جهت درخواست ثبت شرکت در تهران خود فرم زیر را پر نموده تا کارشناسان تهران ثبت پس از بررسی های لازم جهت قابلیت ثبت برند درخواستی با شما تماس بگیرند.