ثبت تغییرات شرکت در سال 1400

در انتها خاطر نشان می شویم که در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا در ارتباط باشید. در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی 58 ق.ت در ماده ی نهم نظامنامه قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است. در صفحه اول باید ابتدا اطلاعات متقاضی را وارد کنید و بعد از ان ساعت ثبت شرکت و تاریخ جلسه مجمع را تعیین کنید. اعضاء هیئت مدیره باید از افراد خوشنام و درستکار و فعال باشند تا بتوانند در پیشبرد اهداف شرکت موثر باشند. البته توجه داشته باشید که دلیل شما برای تغییر نام شرکت از نظر حقوقی اهمیتی ندارد اما نام انتخابی جدید نیز طبعا می بایست از قوانین انتخاب نام تبعیت نماید. البته تغییر در سرمایه فی الواقع تغییر در اساسنامه می باشد.

  • _ 2 نسخه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده با امضای هیأت رئیسه.
  • کلیه سهام با نام شرکت به تعداد ………… سهم با تصویب کلیه سهامداران به سهام بی نام تبدیل گردید.
  • در واقع بعد از اینکه اعضای هیئت مدیره تصمیم به تعویض یک عضو کلیدی شرکت بگیرند، چنین تغییری باید برای عموم مردم شفاف سازی شود.
  • تعداد اعضای حاضر در جلسه را مشخص کنید و سپس مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی و … را ثبت کنید.

این مرحله برای زمانی است که می خواهید سود و زیان شرکت را تصویب کنید. در اساسنامه به دقت شروع و پایان سال مالی را چک کنید. در صورتی که شرکاء بیش از 12 نفر می باشند، اعضای ناظر باید انتخاب شده و نام آن ها ذکر گردد. در صورتی که می خواهید تغییر نام بدهید باید 5 نام را به ترتیب اولویت در فیلد مشخص شده وارد کنید.

درباره شرکت هایی مثل شرکت های تضامنی، نسبی و مسئولیت محدود لازم است عبارات تضامنی و نسبی و با مسئولیت محدود در اسم شرکت مذکور نام برده شود و در مورد شرکت های تضامنی و نسبی آوردن اسم حداقل یکی از شرکای شرکت لازم و مورد نیاز است. پس باید در تغییر نام این فاکتورها رادر نظربگیرید. در صورتی که شخصی قصد بر خروج از شرکت را دارد لازم است تا با اصل مدارک هویتی در دفاتر ثبت شرکت ها حضور داشته باشند . نقل و انقال سهام ، تغییر سرمایه شرکت به عنوان نمونه کاهش و افزایش سرمایه ، انحلال شرکت و … در این مجمع صورت می گیرد که بیشتر در این قسمت توضیح خواهیم داد . که ما به مراحلی که در شرکت سهامی خاص ملزم به طی آن هستید اشاره کرده ایم نکته مهم این است که در مواردی برای اضافه کردن این موضوع جدید نیاز به اخذ خواهید داشت.

در صورتی که تغییرات نقل و انتقال در شرکت سهامی صورت گرفته است، گرفتن مفاصا از اداره دارایی نیاز است. شرکت های مسئولیت محدود در صورتی که نقل و انتقال سهام به صورت داخلی و میان خودشان انجام گرفته، نیازی به گواهی مالیات ندارند. هنگامی که اکثریت دو سوم آراء با تغییرات موافق باشند، امکان اعمال تغییرات وجود خواهد داشت. از طریق این مجمع می توان برای ثبت تغییرات شرکت اقدام کرد. ماده نهم قانون تجارت، تغییر مدیر عامل یا مدیران را هم به مواردی که باید برای آن ثبت تغییرات شرکت انجام شود.

آخرین مشاوره های انجام شده در ثبت تغییرات شرکت

ممکن است وقتی بعد از ثبت شرکت و انجام فعالیت هایی مربوط به شرکت باعث ایجاد تغییرات در شرکت شود و شما موظفین که این تغییرات را به سازمان اداره امور ثبت شرکت ها اعلام نمایید و در جریان تغییرات جدید شرکتتان قرار دهید. حال شما گاها به دلایل مختلف چه اجباری و چه اختیاری نیاز دارید که این مشخصات مربوط به شرکت را تغییر دهید . این فرایند با ثبت صورتجلسه تغییرات و تنظیم کامل آن امکان پذیر می باشد ، هر فرایند تغییری شامل یک صورتجلسه می باشد .

ثبت تغییرات شرکت به چند روش انجام می‌شود؟

در هر حالت صورتجلسه تشکیل این نشست ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بعضی مواقع شهرت و اسم شرکت می تواند باعث شود مردم به کالاهای ارائه شده توسط آن شرکت علاقه بیشتری نشان دهند. این موضوع اهمیت انتخاب یک اسم درست را گوشزد می کند. بنابراین تاجر باید اسمی تعیین کند که به بهترین نحو شرکت و محصولات آن را معرفی کند و در عین حال مطابق قوانین باشد تا در زمان ثبت تغییرات شرکت مشکلی ایجاد نشود. در صورتی که شرکت می خواهد انحلال خود را اعلام کند حضور تمامی شرکاء به علاوه اعضای هیئت مدیره در اداره ثبت شرکت ها الزامی است. ثبت تغییرات شرکت و تنظیم صورتجلسه و سایر موارد مربوط به آن، نیاز به حضور یک یا چند کارشناس و یا مشاور حقوقی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

درصورتیکه معامله‌ای بدون اجازه هیئت مدیره انجام شود، می‌توان آن را باطل کرد. انتخاب اسامی اعضای هیأت ناظر در صورتجلسه چنانچه تعداد شرکا بیشتر از 12 عضو باشد. در تمامی موارد ذکر شده درج تغییرات الزامی می باشد. سامانه لازم را یافته و ثبت نام خود را تکمیل کنید. تولید پیش نویس تاسیس احراز هویت و اخذ امضای متقاضی ثبت در صورت انطباق مورد تقاضا با قوانین و مقررات.

_ پرداخت مالیات 4 درصد نقل و انتقال در مورد سهام با نام و بی نام. _ تنظیم صورتجلسه و امضای آن توسط شرکا همگی با قید کردن میزان سهامشان در شرکت. و- در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی 58 قانون تجارت در ماده ی fifty eight قانون تجارت در ماده ی نهم نظامنامه ی قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است. دوست عزیز برای پلمپ دفاتر، ارسال آخرین روزنامه تغییرات مورد نیاز هستش، شما هزینه رو پرداخت کنین و منتظر بمونیم تا روزنامه نسخه پی دی افش در سایت قابل دسترسی باشه همون رو پرینت بگیرین چون ممکنه نسخه فیزیکیش دیتر بیاد و سال تموم بشه. در مرحله چهارم اگر شما قصد تغییر نام دارید باید حداکثر 5 نام را به ترتیب الویت در فیلد درخواستی مشخص کنید.