ثبت شرکت ، موسسه ثبت انواع شرکتها در تهران

در نهایت، متقاضی، باید یک نسخه از آگهی را به «واحد روابط عمومی» ‌مستقر در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و نسخه‌ی دیگر را به دفتر یک روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، تسلیم کند. با توجه به ماده‌ی 6 نظامنامه‌ی قانون تجارت وزارت عدلیه و ماده‌ی 197 قانون تجارت در ظرف مدت یک ماه از تاریخ ثبت شرکت، باید خلاصه‌ی شرکت‌نامه و منضمات آن، توسط اداره‌ی ثبت در روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت به خرج خود شرکت، منتشر شود. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی می باشد و هر شخص حقیقی می تواند نسبت به ثبت و تغییرات شخصیت های حقیقی و حقوقی اقدام کند. اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری که تمامی مراحل به صورت اینترنتی مورد پذیرش و بررسی در سامانه sherkat.ssaa.ir قرار می گیرد. در این سامانه به مانند سامانه مالکیت معنوی به صورت مرحله ای و با استعلام آنلاین از اداره مالیات و همچنین قوه قضائیه مجوز ثبت و تغییرات صادر می شود.

سامانه تاسیس شرکت

رییس هیات مدیره می تواند حداقل به مدت دو سال و با رای موافق اعضای هییت مدیره به مدت نامحدود انتخاب و منصوب شود. تمامی موارد مربوط به ثبت صورتجلسه تغییرات از طریق سه نوع جلسه یا مجمع تعیین می شوند که در ادامه به تفکیک همه را توضیج می دهیم تا شما متوجه شوید که کدام تغییرات با چه مجمع و صورتجلسه ای باید ثبت شود. بعد از تصمیم گیری در مورد نوع تغییرات مورد نیاز جهت ثبت و برگزاری و تنظیم صورت جلسه مربوط به آن باید نسبت به ثبت درخواست تغییرات در اداره ثبت اقدام فرمایید. آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد . در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد .

اطلاعات بیشتر

رئیس مجمع عمومی موسسین، ناظران و منشی‌ها در این جلسه انتخاب می‌شوند و در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تاسیس شرکت در آن منتشر خواهد شد در همین جلسه تصمیم گرفته می‌شود. این سند پیش از ارائه به اداره ثبت شرکت‌ها باید به امضای همۀ اعضا برسد. ثبت شرکت برای رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی شدن شراکت افراد است. هر گاه افرادی (دو ثبت شرکت در تهران نفر یا بیشتر) به تجارت بپردازند، برای رسمی شدن بیزینس خود ضروری است که آن را به ثبت قانونی برسانند. اهمیت ثبت شرکت تجاری زمانی آشکارتر می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده از تسهیلات بانکی و انواع وام‌های کارآفرینی و نیز شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی منوط به ثبت رسمی شرکت است.

  • آوا حقی کارشناس محتوای حقوقی و ثبت شرکت‌ها من آوا حقی، حقوق خوانده و عضوی از خانواده ثبت‌یار هستم، در اینجا مطالبی که برای خودم جذاب و کاربردی بوده با زبان ساده و روان به اشتراک می‌گذارم تا مفاهیم حقوقی رو بهتر درک کنیم.
  • به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند.
  • آگاهی نسبت به روش های ارتباط با این سازمان برای کسانی که قصد تاسیس یک شرکت تازه را دارند، اهمیت بالایی دارد و بیشتر از این قوانین مرتبط با این سازمان باید کاملا فهمیده و توسط تاجران استفاده شود.
  • همچنین باید اشاره کرد که شرکا می‌توانند مدیر شرکت را از میان خود یا خارج از مجموعۀ خود برگزینند.

در این صفحه باید مشخصات کلی شعب شرکت را وارد کرده یا آن را خالی بگذارید و به صفحۀ بعد بروید. در انتخاب روزنامه شرکت بر اساس صلاح دید و سلیقه خود یک روزنامه کثیر الانتشار را برای چاپ آگهی‌های شرکت انتخاب می‌کنید. ورود 5 اسم به ترتیب اولویت و علاقه مندی و ثبت هر اسم مانند تصویر بعد از تایپ کردن آن تا پنج اسم که یکی از آنها به تشخیص کارشناس اداره ثبت به عنوان نام شرکت تایید و به شما ابلاغ می‌شود. بنابراین، ثبت نام در سایت ثبت من ، تکمیل شده و در ادامه می توانید به وسیله کد ملی و رمز عبور انتخابی به این سامانه وارد شده و از خدمات آن استفاده کنید.

برای ثبت شرکت، چند نوع انتخاب داریم؟

ثبت شرکت دانش بنیان نیازمند داشتن محصول یا کالاهایی است که به هر نحوی به رشد علمی و پیشرفت تکنولوژی کشور کمک کنند. این نوع شرکت چون به نسبت دیگر شرکت ها تاثیر بیشتری در پیشرفت علمی جامعه ایرانی دارد، برای تاسیس شدن مزایایی خواهد داشت. از جمله اینکه شرکت های دارای بنیان علمی و تکنولوژی خاص مستلزم پرداخت مالیات نیستند.

هدف اصلی شرکت تعاونی را میتوان فراهم کردن شرایط برای کسانی که توانایی انجام کار داشته اما توان خرید وسایل را ندارند دانست. شرکت ها انواع گوناگونی دارند که موسسین می کوشند با توجه به شرایطشان بهترین گزینه را انتخاب کنند. هر شرکت به این موظف می باشد که یک حیطه کاری برای خود معین کند و در همان زمینه فعالیت خود را آغاز و گسترش دهد. شرکت هایی که هدف آن ها از تاسیس تجارت نمی باشد شرکت های حقوقی یا مدنی بهشون گفته میشود. فارغ‌التحصیلان تمامی رشته ها در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز به ثبت نام به عنوان متقاضی دفتر می باشند.

هدف از ثبت شرکت چیست؟

این برگه باید دربردارندۀ خلاصه مذاکرات و تصمیمات نهایی هیئت‌مدیره باشد. حق تمبر یکی از انواع مالیات است که هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است. طبق ضوابط ثبت برند مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است. شرکت‌های تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند.

منظور از «نام امضا کننده دفتر» و «نام خانوادگی امضا کننده دفتر» مشخصات شخصی است که اطلاعات شرکت را در اداره ثبت شرکت ها تایید می نماید. «سمت امضا کننده دفتر» مشخص می کند که شخص از مدیران، شرکا، سهامداران یا وکیل رسمی است. سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند. سه نفر به عنوان سهامدار (که اعضای هیئت‌مدیره نیز محسوب می‌شوند و یکی از آنها مدیرعامل، نفر دیگر رئیس هیئت‌مدیره و دیگری عضو هیئت‌مدیره است) و دو نفر به عنوان بازرس. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت سهامی خاص نیز طبق قانون محدودیتی ندارد، اما عرفاً مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود.

موسسه بین المللی مشهور تشکیل شده از مجربترین وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های مختلف، کارشناسان با تجربه امور ثبتی، قضات سابق و بازنشسته خوشنام محاکم قضایی، مهندسان کامپیوتر در رشته‌های گوناگون و جمعی دیگر از کارمندان جوان و پر نشاط است. در واقع نوعی مجوز است که به منظور صادرات و واردات و توسط اتاق بازرگانی، صادر می شود و به دارنده آن این امکان را می دهد تا اقدام به ثبت سفارش و صادرات و واردات بنماید. یکی از ضروریت های شرکت های فعال در بخش بازرگانی، اخذ کارت بازرگانی است.

این نوع شرکت ها ، هدفشان رشد و به کمال رساندنِ اقتصاد یک جامعه است . جهت مشاوره رایگان امور ثبتی و حقوقی خود فقط کافیست شماره تلفن خود را برای ما ارسال نمائید ، تا کارشناسان و وکلای مجرب ما در کمتر از ۶۰ ثانیه با شما تماس بگیرند . آنلاین ثبت مفتخر است در رزومه سالهای خدمت خود بیش از ۳۰۰۰۰ ثبت شرکت ،بیش از ۱۰۰۰ ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی به عنوان اولین موسسه در کشور و همچنین افتخار همکاری با برترین شرکت ها و برندهای کشور عزیزمان در حوزه داخلی و بین المللی را داشته است .

داشتن یک برند ثبت شده برای ارائه کالا یا خدمات امروزه، جهت حفاظت از هویت کسب و کارتان و جلوگیری از کپی نام و اعتبار شما ضروری است. اما ثبت برند به دلیل حجم زیاده برند های ثبت شده کمی سخت و گاها بدون داشتن یک مشاور خوب به درازا خواهد کشید. اعمال هرگونه تغییر اعم از تغییر نام، موضوع، آدرس، سرمایه، اعضای هیئت مدیره، صاحبان حق امضا و… مجاز است. بعد از گذشت 5 الی 10 روز باز هم با مراجعه به سایت اداره ثبت و وارد کردن کد پیگیری می توانید وضعیت پرونده را ببینید که اگر بدون ایراد بوده باشد تایید شده است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه.

همچنین تاسیس شرکت‌های سهامی مستلزم تهیه دفتر سهام و برگه‌های سهام سهامداران است. بنابراین کارمزد تنظیم مستندات، تعیین نام و پیگیری و مشاوره مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود. به شما اطمینان می‌دهیم که ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در ایران در سامانه آسان‌ثبت انجام می‌گیرد و کمترین کارمزدها و تعرفه‌ها ثبت تغییرات شرکت برای شما محاسبه می‌شود. امکان پرداخت یک‌جا و آسان هزینه‌های تاسیس شرکت نیز خدمتی دیگر برای جلب رضایت مشتریان ماست. حرفه‌ای‌های دنیای تجارت و کسب‌وکار به اهمیت این موضوع به خوبی آگاه هستند. شرکت با مسئولیت محدود یا به اختصار اِل‌تی‌دی یکی از رایج‌ترین انواع شرکت‌ها در سراسر دنیا است.

لذا متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت شرکت، می توانند پس از اسکن مدارک و انجام مراحل اینترنتی به راحتی اقدام به ثبت شرکت نمایند. جهت ثبت شرکت های سهامی خاص بعد از تایید نام شرکت، دارندگان حق امضا باید با مراجعه به بانک و افتتاح حساب حداقل ۳۵درصد از سرمایه شرکت را در حساب واریز کنند. به منظور عقد قرارداد رسمی برای همکاری می توانید به موسسه آگاه ثبت واقع در آدرس درج شده در استان تهران مراجعه نمایید و کلیه مراحل را انجام دهید. بصورت اینترنتی و آنلاین نیز برای کاربرانی که در سایر شهر های ایران می باشند، امکاناتی را در نظر گرفته ایم و برای دریافت مدارک نیز نگران نباشید. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود .