ثبت شرکت

آیا امکان ثبت شرکت با دفتر کار مجازی هم وجود دارد؟ یعنی از خدماتی که برخی سایت ها برای ارائه فضای کار ارائه میکنن استفاده کنیم بدون اینکه خودمون در دفتر حضور داشته باشیم. بنده میخواهم یک شرکت راهبری قطار نوع فعالیت خدماتی میباشد یعنی از صفر تا صد کار اعزام قطار را انجام بدهم چه نوع شرکتی ثبت کنم و آیا با ثبت شرکت در گذر زمان میتوانم وام درخواست بدهم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید. مضوع فعالیت بسته به اساسنامه تعیین می شودو هر موضوعی که در نظر داشته باشید قابل انتخاب است.

شما زمانی که ثبت می کنید می تونید تاریخ بگذارید میتونید هم بدون محدودیت زمانی ثبت کنید. خیر، شما برای تاسیس و راه اندازی شرکت با مسئوایت محدود نیازی به داشتن مدرک تحصیلی خاصی ندارید. البته در شرکتهایی که نیاز به مجوز دارند باید طبق قانون آن شرکتها مدرک و مجوز خاص خودش را داشته باشید.

راهنما سامانه ثبت شرکت Irsherkat Ssaair, آموزش ثبت تاسیس شرکتها

اساسنامه مشخص می کند که تصمیمات شرکت چگونه باید اتخاذ شود. دفتر مخصوص، در واقع به عنوان دفتر ثبت سند دفترخانه اسناد رسمی می باشد. شرکت نامه پیگیری ثبت تغییرات شرکت هنگامی که در این دفتر ثبت می گردد، در واقع رسمی شده است. اعضای هیات مدیره در این شرکت شامل یک نفر مدیرعامل و یک نفر رئیس هیات مدیره است.

  • در مورد آورده های غیر نقدی، باید تقویم نامه کارشناس دادگستری ارائه شود.
  • شرکت دانش بنیان از پرداخت مالیات ، عوارض و گمرک تا 15 سال معاف است.
  • © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است.
  • از جمله کارهایی که پس از ثبت شرکت باید انجام دهید، معرفی شرکت خود به سازمان امور مالیاتی و دارایی (ترسناک ترین قسمتی که خیلی ها به آن فکر می کنند) و پلمپ دفاتر مالیاتی تان به طور سالانه می باشد.

برای ثبت شرکت ابتدا باید شرکایی که قصد تاسیس شرکت را دارند، به اقتضای موضوع فعالیتی که برای شرکت در نظر دارند و همچنین میزان مسئولیتی که حاضر به تقبل هستند، نوع شرکت را انتخاب و نسبت به طی مراحل آن مبادرت ورزند. اما چنانچه درمدارک ارسالی نقص و ایرادی نبود،از متقاضیان دعوت بعمل می آید تا در اداره ثبت حضور یابند. حداقل شرکا در شرکت تعاونی 7 نفر است.برای حداقل سرمایه محدودیتی وجود ندارد و حداقل هیات مدیره یا مدیران 3 تا 7 نفر و مسئولیت شرکا در صورت سهامی بودن به میزان مبلغ اسمی هر سهامدار و در صورت غیر سهامی بودن با توجه به تراضی شرکا در اساسنامه می باشد. حداقل شرکا در شرکت سهامی عام 5 نفر است.حداقل سرمایه پانصد هزار تومان و حداقل هیات مدیره یا مدیران 5 نفر و مسئولیت شرکا به میزان مبلغ اسمی سهام هر شریک می باشد.

راه های تماس با موسسه

این طرح به منظور تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار اجرایی می گردد. این مرحله «اطلاعات مرکز اصلی» نام دارد و همان‌طور که از نامش پیدا است، باید با آدرس شرکت پر شود. بعد از نوشتن کد پستی و زدن «دریافت نشانی کد پستی از اداره‌ی پست»، آدرس به‌طور خودبه‌خود در سطر زیرین وارد می‌شود.

شرکت‌های تعاونی از حیث موضوع و اهداف فعالیت به دو نوع تعاونی تولید و توزیع و از لحاظ چگونگی تشکیل به دو نوع تعاونی عام و خاص تقسیم می‌شود. 4)تمامی اسامی که برای شرکت انتخاب می شود باید دارای حداقل 3 سیلاب یا اسم خاص باشند.استفاده از نام محل برای ثبت برند تجاری اسم شرکت در صورتی قابلیت ثبت دارد که شرکت در همان مکان و حوزه جغرافیایی ثبت شود. بعد از اتمام، سامانه یک شماره ثبت می دهد که برای چاپ در روزنامه به آن احتیاج خواهد بود. انتخاب گزینه تأیید مدارک مورد نیاز، پذیرش نهایی و دریافت رسید پذیرش اینترنتی.

پس از ثبت شرکت باید اقدام به پرداخت هزینه و دریافت روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار کنید، هر سال اقدام به پلمپ دفاتر نمایید، کد اقتصادی دریافت کنید و همچنین هر سال اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی نمایید. برای کسب اطلاعات مفید به منظور دوری از گرفتاری‎‌ها و مشکلات احتمالی، از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه ما بهره‌مند شوید. برای تعیین نام شرکت، بین ۱ الی ۲ روز زمان لازم است و پس از امضاء مدارک توسط سهامداران و شرکاء و ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها، حدوداً بین ۵ الی ۷ روز کاری زمان لازم است تا شرکت به ثبت برسد. البته برخی از مسائل مهم نیز وجود داردکه در بحث زمان ثبت یک شرکت تاثیر گذار است که ما در این مقاله تمامی آن‌ها را توضیح داده‌ایم. لذا در صورتی که در محلی شرکت به نامی تاسیس شده است نمی توان همان نام یا نامی که شباهت خیلی زیادی به آن دارد برای شرکت دیگر انتخاب نمود که باعث اشتباه مراجعه کنندگان باشد.

آموزش ثبت شرکت

خوشبختانه امروزه راه اندازی و ثبت شرکت کار چندان مشکلی نیست و به دلیل حمایت های انجام پذیرفته از شرکت ها تنها با وجود یک موضوع می شود شرکتی را راه اندازی و با استفاده از وام ها و خدمات دولتی موضوع را به ثمره رساند . پس از تعیین موضوع باید شرکا و نحوه شراکت و نوع ثبت شرکت را تعیین نموده و با تشکیل مجمع عمومی موسسین اساسنامه و اظهارنامه شرکت را تهیه نمایید. البته برای شرکت های اشخاص شرکتنامه نیز مورد نیاز می باشد . حق استعمال علامت انحصاری از دیگر محاسن ثبت برند است که مانع از عرضه محصولات با همان برند یا برند مشابه توسط افراد دیگر می شود. محصولات و خدماتی که وجه ممیزه مشخصی ندارند، دارای قابلیت ثبت هستند. در این صورت می توان با ارائه مدارک برند را به نام خود ثبت کرد.

اساسنامه شامل مقررات، نحوه عملکرد، سرمایه، موضوع شرکت و مدت شرکت می باشد. برای ثبت انواع مختلف شرکت، نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست. در موارد خاصی مانند راه اندازی شرکت های مهندسی ثبت شرکت در تهران و علمی و موارد مشخصی که در قانون آمده است، نیاز به مجوز و ارائه مدرک تحصیلی می باشد. 1) در شرکت مسئولیت محدود، سرمایه به سهام تقسیم نمی شود بلکه با عنوان سهم الشرکه مشخص می شود.

کارشناس با بررسی اطلاعات داخل پرونده ،صورتجلسه رو تایید یا رد میکنه. پاکت حاوی اوراق تغیرات ، به واحد داده آمایی تحویل میشه و کارشناس ، اطلاعات سیستمی رو با صورتجلسه تطبیق میده. یک برند مناسب میتونه بسرعت اعتماد مشتریان رو جلب کنه و باعث رونق تجارت بشه. پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکت و تسلیم سرمایه غیرنقدی که ارزش آن تقویم شده باشد. در مرحله دوم موسسان با ترتیب دادن فرآیند پذیره نویسی، امکان جذب شرکای دیگر را فراهم می‌کنند.