راهنمای ثبت تغییرات اینترنتی صورت جلسه

اداره ثبت شرکتها با اداره پست لینک شده است و در اکثر مواقع بارکد به صورت اتوماتیک در سایت اداره ثبت شرکتها وارد می گردد. شما می توانید شخصی که دارای مدرک سه سال بیمه می باشد را به عنوان عضو هیئت مدیره وارد شرکت نمایید و از مدرک ایشان استفاده نمایید. راهکار قانونی دریافت برگه نقل و انتقال از دارائی و ثبت در اداره ثبت شرکتها می باشد. باید عین صورتجلسه ای که وارد سایت شده است را به اداره ثبت ارسال نمایید اما بارکد نمی خواهد. هیات مدیره در شرکت سهامی خاص نهایت دو سال اعتبار دارد و نمی توان این مدت را تغییر داد. ایرادات وارده در سایت قید می شود در صورت قید نشدن ایرادات حتما در قسمت پست مدارک اشتباهی صورت گرفته برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۰۷۲۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید یا عدد۳ را به ۱۰۰۰۷۲۷ ارسال نمایید .

  • برای جلوگیری از اتلاف وقت می توانید از متون پیش فرضی که در سامانه تعبیه شده است استفاده نمایید.
  • به همین منظور ما در این مطلب شما را با چگونگی تنظیم صورتجلسه آشنا می‌کنیم.
  • بنده برای ثبت تغییرات، در سایت اطلاعات شرکت را وارد کردم و مدارک مورد نیاز را برای اداره ثبت شرکتها ارسال کردم.
  • ترتیب دعوت و تشکیل جلسات هیأت مدیره را اساسنامه تعیین می کند.

با ما راحت باشيد و اوامر خود را بدون هيچگونه نگراني براي ما ارسال فرمائيد. با شما هستيم و به اميد فشردن دست هاي شما و عقد قراردادهاي همکاري برد برد براي طرفين انتظار مي کشيم. گزارش مؤسسین باید حداقل پنج روز قبل از تشکیل مجمع عمومی مؤسس در محلی که در آگهی دعوت مجمع تعیین ‌شده، برای مراجعه پذیره‌نویسان سهام آماده باشد. مجمع عمومی شرکت سهامی، از اجتماع صاحبان سهام تشکیل می‌شود. مقررات مربوط به حضور تعداد لازم برای تشکیل مجمع عمومی و آراء لازم جهت اتخاذ تصمیمات، در اساسنامه شرکت معین خواهد شد، مگر در مواردی که به‌موجب قانون تکلیف خاصی برای آن مقرر شده باشد. اوراق بارکد دار را از سایت اداره دانلود نموده به اداره فناوری برده و مهر بزنید، سپس این اوراق را به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید.

افزایش یا کاهش تعداد مدیران شرکت

از دیگر موضوعات مورد رسیدگی در مجمع فوق العاده می‌توان به کاهش یا افزایش سرمایه و انحلال شرکت اشاره کرد. هر نوع تغییری در اساسنامه شرکت باید به‌موجب صورت‌جلسه ثبت شرکت در تهران مجمع عمومی فوق‌العاده به اداره ثبت شرکت‌ها اعلام شود. پس برای انتشار مطالب و تصمیمات و تغییرات باید صورتجلسه ای تنظیم شود که نکات زیر را در بر بگیرد.

درخواست آنلاین

انحلال شرکت،حتی در صورتی که مدت شرکت انقضا یافته است. 7- جلسات هیات مدیره توسط رئیس هیات مدیره و در غیاب وی به وسیله نایب رئیس هیات مدیره ادراه خواهد شد . برای چت در واتساپ بر روی یکی از اعضای ما در زیر کلیک کنید. الف) بازرسین و اعضاء هیات مدیره عکس مدارک شناسایی خود را ارائه دهند. مشخصات متقاضیان یعنی نام ، نام خانوادگی ، شماره ملی و … و هم چنین ساعت شروع و پایان جلسه را نیز باید مشخص نمایید . چنانچه برای مشاوره رایگان و تنظیم صورتجلسات از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان موسسه در تماس باشید .

باید صورتجلسه مجمع و صورتجلسه هیئت مدیره تهیه و به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. طی یک صورتجلسه باید اعضای هیئت مدیره تمدید شده و به اداره ثبت شرکتها اعلام گردند. باید طی یک صورتجلسه تغییر آدرس، آدرس شرکت به همراه کدپستی معتبر به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد و بعد از آن اقدام به خرید دفاتر پلمپ نمایید. باتوجه به اساسنامه شرکت ، می توانید از صورتجلسه هیئت مدیره و یا مجمع فوق العاده استفاده نمایید.