راهنمای سامانه ثبت شرکتها آموزش سایت Irsherkat Ssaair

تنظیم اساس‌نامه شرکت نیاز به تخصص دارد و باید بسیار دقیق انجام شود. تغییر دادن مندرجات اساس‌نامه به برگزاری مجدد مجمع عمومی و تصمیم اکثریت شرکا نیاز دارد. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز ثبت شرکت آگهی می شود . یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند . با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

شما زمانی که شرکتی را ثبت می کنید تا ابد که با همان افراد در همان مکان با همان خدمات فعالیت نخواهید کرد. اگر شما از قوانین مالیاتی با خبر نیستید با مشاوره مالیاتی با افراد متخصص مثل همکاران ما می توانید بدون نگرانی کسب و کار خود را ادامه دهید. هنگامی که از خدمات غیر حضوری استفاده می کنید، در وقت خود به طرز چشم گیری صرفه جویی خواهید کرد. مراجعه به شرکت ارائه دهنده خدمات پول زیادی را از لحاظ مالی برای شما به دنبال خواهد داشت.

  • رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد.
  • چون از طریق اداره ثبت شرکتها این پروسه برای شما ممکن است طولانی باشد سریعترین روش از طریق موسسات حقوقی برای این کار است.
  • با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد.
  • اما پرتقاضا ترین شرکت نوع مسئولیت محدود می باشد که با کارت ملی و شناسنامه اعضای مورد نظر قابل ثبت می باشد.
  • معمولا روند رسیدگی به پرونده طی بیست 10 روز کاری انجام می شود.

می دانید که برای انجام کارهای تجاری باید شرکت ثبت کنیم اما برای انجام کارهای غیرتجاری چه باید کرد؟ اگر قصد انجام فعالیت های غیرتجاری مانند خیریه ، انجمن ، صندوق های قرض الحسنه و… دارید بایستی موسسات غیرتجاری ثبت کنید. در صورتی که بخواهید فعالیت های تجاری مانند آموزشگاههای علمی و فنی ، آموزشگاههای زبان و مدارس غیر انتفاعی انجام دهید باید در قالب موسسه انتفاعی یا غیر انتفاعی ثبت شود. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات کامل درباره ثبت موسسه مطالعه کنید.

ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

۵.‌ پس از تأیید تمامی مراحل و دریافت شماره ثبت، بایستی آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی به ثبت برسانید.که در این صورت هزینه انتشار آگهی به صورت اینترنتی پرداخت می شود. مدت تصدی اعضاء هیئت مدیره در این نوع شرکت ، بمدت 2 سال بوده و در صورت درخواست نقل و انتقال سهام پس از ثبت شرکت ، باید 4% از ارزش سهام انتقالی را به اداره دارایی پرداخت کرد. دلایلی من جمله نقل و انتقال سهام ، انحلال ، تمدید هیئت مدیره و …

آموزش نیازهای روزمره یک مدیر و صاحب کسب و کار را به زبان ساده ، از زبان مهدی شعبانی کارشناس حرفه ای و رده اول موسسه ونک ، در اینستاگرام ما و یا قسمت کلیپ های آموزشی سایت مشاهده نمایید. در گذشته امور مربوط به ثبت شرکت ها به صورت ثبت تغییرات ابتدایی و دستی صورت می گرفته است . لطفا جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. مجدد به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت صورتجلسه تغییرات می شوید.

زمینۀ فعالیت تعاونی‌های تولید بیشتر کشاورزی، دامداری و دامپروری، پرورش و صید ماهی، شیلات، معدن، صنعت و ساخت‌وساز در شهرها و روستاها و در میان عشایر است. شرکت‌های تعاونی توزیع بیشتر در حوزۀ تهیۀ کالا و خدمات مورد نیاز اعضا فعالیت دارند. به طور کلی، تأمین اجناس مصرفی زندگی از اهداف مهم این نوع شرکت‌ها است. حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت تعاونی تولید و مصرف هفت نفر است که دو سوم آنها باید در حرفه‌ای مشغول باشند که در موضوع شرکت مشخص شده است.

نحوه ثبت الکترونیکی شرکت توسط متقاضی ثبت شرکتها

“در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر،میزبان شما بزرگواران هستیم.” در هر صورت اگر به دلایلی صورتجلسه شما مورد تایید قرار نگیرد ، با ارسال دلیل از شما خواسته می شود تا رفع نقص نمایید . بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود. را وارد نمایید ، شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی یا ایمیل هم باید به صورت دقیق وارد شود ، البته اگر این اطلاعات را وارد نکنید مشکلی ایجاد نخواهد کرد در صورت وجود می باشد . از طریق سامانه ی فوق به راحتی قابل دسترس است و می توان پیگیری های لازم را جهت چگونگی پیشرفت پرونده حقوقی خود انجام داد . همکاران می توانند در این سامانه جهت شرکت در دوره های مجازی ثیت نام نمایند در غیر …

سامانه ثبتشرکتها

بله در شرایطی خاص این امکان وجود دارد و این تغییر زمانی رخ می دهد که آدرس شرکت از حوزه یک مرجع ثبتی به حوزه مرجع ثبتی دیگر تغییر کند و این تغییر آدرس به ثبت برسد. اطلاعات مربوط به شرکتها و مؤسسات غیر تجاری در این سامانه وجود دارد.این سامانه مدام در حال بروزرسانی است. یا ممکن است تصمیم به خرید شرکت ثبت شده داشته باشید و برای اطلاع از تاریخ ثبت و اعتبار آن، نیاز به ثبت برند استعلام شرکت ثبت شده مد نظرتان را داشته باشید. مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید.

اعتبار قانونی شرکت‌های ثبت‌شده و مسئولیت حقوقی آنها موجب می‌شود که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران اعتماد بیشتری به آنها کنند. در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی irsherkat.ssaa.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید.

پس از بررسی دقیق آنها و رفع نواقص احتمالی، گواهی آگهی شرکت صادر می‌شود. ثبت نهایی شرکت با درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار به پایان می‌رسد. پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود. این برگه پس از امضای وکیل باید به اداره ثبت شرکت‌ها برده شود. در آنجا از طریق کارت‌خوان‌های مستقر در محل مبلغی به عنوان هزینه حق‌الثبت شرکت از شما دریافت می‌شود.