ساخت نام برند خلاقانه، زیبا، جذاب و متفاوت انتخاب نام برند فارسی

این نکته بسیار مهم و کلیدی است که باید حتماً آن را در نظر بگیرید. همیشه با چشم‌اندازی در آینده، موقعیت جغرافیایی، معنی اسم برند در زبان‌های ثبت شرکت در تهران دیگر، موقعیت اجتماعی و حساسیت قشرهای مختلف مردم نام برند خود را انتخاب نمایید. برای انتخاب اسم ثبت برند مواد غذایی چه باید کرد؟ اطلاعات.

  • برندهایی هستن که با شنیدن اسمشون حس و خاطره خوبی تو ذهن میاد.
  • صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که به‌منظور خوشامدگویی به مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شده‌اند.
  • اگه مشتریانی دارین می‌تونین با روش‌هایی مثل ارسال ایمیل ازشون بخواین که در مورد اسم برندتون نظر بدن.
  • سایت Anadea Business Name Generator یک سایت سازنده نام تجاری است.
  • آن وقت هزینه زیادی باید برای برندسازی مجدد پرداخت کنید.
  • همیشه با چشم‌اندازی در آینده، موقعیت جغرافیایی، معنی اسم برند در زبان‌های دیگر، موقعیت اجتماعی و حساسیت قشرهای مختلف مردم نام برند خود را انتخاب نمایید.

حال که تا حدودی با کلیدهای انتخاب اسم برند آشنا شدیم قصد داریم که ساخت یک نام برند را رقم بزنیم. اگر شما نیز ایده برای اسم شرکت داشته یا پیشنهاد یا نظری دارید آن را از طریق بخش “ارسال نظر” با ما و سایر کاربران ستاره در میان بگذارید. همچنین می‌توانید در ستاره ۷ ایده خلاقانه برای اسم شرکت حسابداری، ۱۲ تغییرات شرکت ایده برای اسم شرکت تبلیغاتی و ۷ ایده برای اسم شرکت بازرگانی را نیز بخوانید. لیست های بالا را با دقت مطالعه کنید و بهترین انتخاب اسم مغازه را برای کسب و کار خود داشته باشید. انتخاب نام برند مهم ترین مبحث در فروش و تبلیغات یک محصول یا کالا می باشد که به پیشرفت و توسعه کسب کار شما کمک شایانی می کند .

اولین کلید نام‌های تصویری هستند

این نام منشا سلتیکی (آرتور)دارد و یک فرم کرنیش از نام زن بی وفای پادشاه آرتور بوده است. در اوایل قرن بیستم، این نام فقط یک کنجکاوی کرنیش بود، اما از آن زمان به بعد درمیان انگلیسی زبان‌ها بسیار محبوب شده است. در فرم انگلیسی ،جیمز نام دو نفر از شاگردان مسیحی به نام‌های پسر زبدی و پسر حلفا بوده است.

از همه مهم‌تر دامنه مشابه آن نباشد و تمامی اکانت های شبکه‌های اجتماعی آن خالی باشد. در هنگام تبلیغات و معرفی برند خود چشمگیر و جذاب به نظر برسد. مجموعه ما اکنون در ششمین سال فعالیت خود در حوزه برندینگ علی‌الخصوص نام‌گذارى برند به سر می‌برد. ما هم اگر بخواهیم به صورت لحظه‌ای به شما نامی معرفی کنیم این غیرحرفه‌ای ترین کار ممکن خواهد بود. این موضوع هر چه بیشتر به ما نشان می‌دهد باید تا جایی که می‌توانیم از نام‌هایی با قابلیت تصویری استفاده کنیم تا نیاز به ترجمه برای مشتریانمان هرچه کمتر شود.

خوشبختانه امروزه سایت و ابزارهایی مانند Shopify’s Business Name Generator وجود دارد و توسط آن‌ها می‌توانید ایده بگیرید و یک طوفان فکری مناسب برای خودتان ایجاد نمایید. به نظر ما پشت اسم هر برند باید فلسفه محکمی وجود داشته باشد که بتواند برتری خودش را نسبت به دیگران برساند. برای همین ما تصمیم گرفتیم در این راه شما را همراهی نماییم تا بهترین‌ها را برای خود خلق نمایید.

اسم خاص برای برند

سالها پیش و زمانی که شرکت‌های کامپیوتری دنیا همگی نام‌هایی اختصاری داشتند مثل‌ I.B.M یا D.E.C شرکت نوپای استیو جابز جرات کرد و از یک نام تصویری استفاده نمود. موسسه زبان سفیر، یک استعاره از کسی که به زبان‌های خارجی مسلط است. این کلمات اگر هوشمندانه انتخاب شوند می‌توانند نشان از ذکاوت مالک یک نام تجاری باشند. پس شما اگر روی الگوهای قید شده در مقالات تخصصی قبلی و تعدادی از مقالات که در این مقاله به آن اشاره می‌نماییم تسلط پیدا کنید کار شما شدت جلو می افتد. خیلی خوشحالم از این که می‌توانم با یک مقاله دیگر در خدمت شما باشم. اگر به عنوان نام دختر به کار رود به صورت Gerry نوشته خواهد شد.

اولین الگویی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم استفاده از الگوی ساخت نام‌های تجاری استعاره‌ای است. این نام از دو قسمت haim به معنای خانه و rīc به معنای قدرت و فرمانروایی تشکیل شده است. هشت مورد از پادشاهان انگلستان دارای ثبت برند تجاری همین نام بوده‌اند. تا قرن هفدهم این نام به شکل استاندارد بومی تبدیل نشده بود. اگرچه این نام به عنوان یک اسم پسرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد اما هم اکنون در آمریکای شمالی از آن به عنوان نام دختر نیز استفاده می‌کنند.

قدم پنجم ثبت برند به صورت قانونی و ادامه داستان

البته سایت‌هایی نیز برای کمک به پیدا کردن اسم وجود دارد که ممکن است در بعضی قسمت‌ها مفید باشند اما خیلی نباید روی آن‌ها متمرکز شوید. هرچند ممکن است ترجمه‌ی اسامی پیشنهادی‌شان به زبان فارسی خیلی دلچسب نباشد. در حقیقت به‌جود آوردن یک برند موفق کاری پر پیچ و خم است که انتخاب نام مناسب شرکت برای آن کسب و کار از ابتدایی‌ترین کارها برای خلق یک برند موفق است. هنگامی که صحبت از موفقیت یک شرکت یا برند می‌شود قطعا موضوعات ریز و درشت زیادی باعث این موفقیت شده است.

هنگام فکر کردن روی اسم کافه‌ها، این نکته را بخاطر بسپارید. جوانان احتمالاً به کافه‌ای به اسم «Old Geezer’s Coffee» نمی‌آیند. می توانید با کلمات بازی امتحان کنید و به ایده خوبی برای اسم کافه خود دست یابید.

سازنده نام تجاری Namesemith با ارائه پیشنهاد­های مناسب شما را در امر انتخاب نام مناسب شرکت یاری می­کند. “بانک جامع انتخاب” یک نام نرم افزار ساخت اسم شرکت است. در این گام به‌سادگی و باخیال راحت می‌توانید اسم برند و محصول خود را در سایت مرکز مالکیت فکری ثبت کنید. البته باید اظهارنامه‌ای تکمیل کنید و همچنین مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. و در مرحله‌ی آخر هر کدام از اسم‌ها که نرخ تبدیل بهتری داشتند، به‌عنوان اسم شرکت خود انتخاب کنید.