سامانه ثبت اداره ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود. همچنین باید سمت متقاضی نظر به اینکه اصیل یا وکیل است تعیین شود. چنانچه فرد یا افرادی قصد ثبت شرکت یا موسسه غیر تجاری را داشته باشند می توانند با مراجعه به این بخش از سایت ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را به این سایت تقدیم نموده و به صورت اینترنتی شرکت یا موسسه مورد نظر خود را ثبت نمایند.

هیات مدیره شرکت می توانند با اخذ تصمیم و رای گیری بین خود افراد و سمت های مختلف راس شرکت از قبیل رئیس، نائب رئیس و مدیر عامل را تعیین نماید. رییس هیات مدیره می تواند حداقل به مدت دو سال و با رای موافق اعضای هییت مدیره به مدت نامحدود انتخاب و منصوب شود. تمامی موارد مربوط به ثبت صورتجلسه تغییرات از طریق سه نوع جلسه یا مجمع تعیین می شوند که در ادامه به تفکیک همه را توضیج می ثبت تغییرات دهیم تا شما متوجه شوید که کدام تغییرات با چه مجمع و صورتجلسه ای باید ثبت شود. پس از مراجعه به لینک بالا استان و شهر را وارد کرده و با وارد کردن شناسه ملی شرکت به مرحله بعد خواهید رفت. همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد. مسئولیت و ضمانت شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود تا سقف میزان سرمایه است.

  • اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود.
  • سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند.
  • ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید.
  • در این مقاله ما کاملاً تخصصی علاوه بر آدرس ثبت شرکت ها در تهران ، آدرس ثبت شرکت های تمامی شهرهای کشور را به همراه تلفن های تماس آنها برای شما قرار داده ایم تا به صورت کامل راهنمای شما باشد .
  • موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

شما بلافاصله بعد از پرداخت روزنامه قبلی می توانید تغییرات جدید را در سامانه ثبت کنید. تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. مدارک شناسایی اعضا و سهامداران شرکت و میزان سهم هرکدام، اوراق شرکت بخصوص اساسنامه و از مهر ماه سال 1400 شماره ثنا نیز نیاز است. معمولا روند رسیدگی به پرونده طی بیست 10 روز کاری انجام می شود. پس از آن شما مستلزم پرداخت هزینه های مربوطه و پرداخت هزینه چاپ و انتشار تغییرات در روزنامه رسمی شرکت خواهید بود.

اطلاعاتی از نحوه انجام ثبت شرکت

مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر. ۴در این مرحله از ثبت نام در سایت ثبت من، سامانه یک کد تایید را به شماره همراه شما پیامک می کند. این کد را در کادر مشخص شده وارد کرده و دکمه تایید و ثبت را بزنید. بعد از ارسال مدارک ، کارشناس حقوقی مدارک را بررسی می کند و پس از بررسی ثبت شرکت در تهران چنانچه مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه ی پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن ها صادر می گردد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دفاتر پلمپ شده پس از پلمپ با توجه به آدرس ذکر شده برای متقاضیان ارسال می گردد.لذا، لازم است در درج این اطلاعات توجه و دقت لازم به عمل آید.

دفتر کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند. تمامی مواردی که ذکر گردید در انتها برای شما نمایش داده خواهد شد ، پس بررسی و پذیرش نهایی باید منتظر تایید نام های درخواستی باشید . انتخاب نمایید آگهی های شرکت در چه نوع روزنامه ای درج گردد ، چنانچه روزنامه ابرار کم هزینه ترین نوع روزنامه است . با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند .

پس از این مرحله مدارک شرکت آماده امضا توسط اعضاء شرکت می باشد.دو نسخه کپی از مدارک تایید شده از طریق سامانه ثبت را باید اعضا شرکت با امضا خود تایید نمایند. نوع روزنامه رسمی جهت انتشار آگهی های مربوط به شرکت با نظر شما “ابرار ” یا ” جمهوری اسلامی ” انتخاب می شود. همانطور که جزء معایب شرکت های سهامی خاص گفته شد، شرکت های سهامی خاص باید ۱۰ % از کل درآمد به عنوان مالیات شرکت محاسبه و وصول شده و از کل درآمد مشمول مالیات پس از کسر ۱۰ % نسبت به بقیه بر طبق بندهای قانون مالیات های مستقیم اعمال می شه.

برای مشخص کردن مدت فعالیت شرکت یکی از 2گزینه «محدود»یا «نامحدود» را باید انتخاب کنید. و برای انتخاب موضوع می توانید از لیستی که سامانه به شما می دهد انتخاب کنید. در قسمت ثبت دفاتر نوع شخصیت را شخصیت حقوقی انتخاب کرده و تمامی اطلاعات مربوط به متقاضیان ثبت را واردکرده . حال درصفحه ی پیش روی باید اطلاعات عمومی شرکت به درستی ثبت شود، این اطلاعات شامل(استان و شهرستان واحد ثبتی، مدت فعالیت شرکت، شروع سال مالی، تلفن، کدپستی، نشانیو…) می باشد.

irsherkat-ssaa-ir

باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند. سمت هر کدام از آن ها باید با بعضی از اطلاعات هویتی شان ثبت شود. حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود.

افزایش سرمایه شرکتها

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری متشکل از eight قسمت است که متناسب با خدمت درخواستی باید انتخاب گردد . البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید . ثبت انواع اشخاص حقیقی و مؤسسات غیر تجارتی و کلیه خدمات ذیل تا رسید پذیرش اینترنتی و ورود اطلاعات آنها نیز در سامانه ثبت شرکت ها صورت می گیرد .

پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت شرکت ها، از طریق بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «ثبت شرکت ها» کلیک نمایید و سپس بر روی گزینه تاسیس شخصیت حقوقی کلیک نمایید. در این مرحله از ثبت شرکت اینترنتی باید فهرستی از اشخاصی که دارای سهام یا سرمایه هستند مشخص شود. سپس باید نوع سهام (بانام یا بی‌نام) و سرمایه (نقدی یا غیرنقدی) مشخص شود.

هرکدام از قوانین کلی سازمان ثبت شرکتها در اارات و بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک اجرا خواهد شد اما برای خودشان نیز با توجه به حوزه ( قوانین موجود در فرمانداری ها ) یک سری قوانین وضع کرده اند که آنها نیز زیر نظر اداره ی ثبت شرکتها می باشد . در بخش قبل به معرفی سایت ثبت من my.ssaa.ir و نحوه ورود به سایت ثبت من پرداخته و امکانات این سامانه را به طور کلی ذکر کردیم. برای اینکه بتوانید از امکانات سایت ثبت من همچون سایر سامانه های دولتی نظیر درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال کشور استفاده نمایید، در قدم نخست باید وارد این سایت شوید و پیش شرط ورود به سامانه ثبت من، ثبت ثبت برند تجاری نام در این سایت می باشد. به همین دلیل در این قسمت به توضیح نحوه ثبت نام در سایت ثبت من می پردازیم. متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند . در کنار سامانه اداره ثبت اسناد و املاک کشور و اداره ثبت اسناد و املاک تهران که ثبت نام در آن علی الاصول اختیاری می باشد، سامانه دیگری نیز اخیرا از سوی دولت راه اندازی شده که ثبت نام املاک کشور در آن اجباری بوده و به عنوان سامانه ثبت نام کد یکتا مسکن شناخته می شود.