سامانه ثبت شرکتها در اهر

طبق ماده ی forty seven قانون ثبت اسناد و املاک، ثبت شرکتنامه باید در دفتر اسناد رسمی انجام شود ، در غیر این صورت شرکتنامه در هیچ اداره و دفتری دارای اعتبار نیست. با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت تاییدیه پذیرش لازم است تا نسخه های اصلی تمامی صورتجلسات و تمامی موارد ضمیمه شده به آن را از طریق باجه های ثبت برند تجاری پست به صورت سفارشی برای آدرس مورد تایید در تاییدیه پذیرش ارسال نمایید . از شرکت ثبت‌یار صمیمانه تشکر می‌کنم که با همکاری و پیگیری مداوم‌شان مراحل ثبت شرکت ما را به نحو احسن و در اسرع وقت به انجام رساندند. مطمئنا همکاری ما با ثبت‌یار باز هم ادامه خواهد داشت تا بتوانیم از خدمات فوق‌العاده آنها استفاده کنیم.

پیگیری ثبت اسناد تا دریافت گواهی نهایی نیز بر عهده موسسه است. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. دلیل اصلی ثبت شرکت، رسمیت دادن به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی شدن شراکت افراد است. اهمیت ثبت کسب‌وکارها در سامانه ثبت شرکتهای تجاری زمانی بیشتر روشن می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده از انواع وام‌های بانکی و حضور در مناقصه‌ها و مزایده‌ها منوط به ثبت رسمی شرکت است.

با این تفاوت که شریک ضامن، سرمایه خود را نمی تواند به سهام تبدیل کند. برای شروع کسب و کار جدید باید با یک برنامه ریزی دقیق وارد این عرصه شوید بطور کلی ثبت شرکتها می تواند تجاری و یا غیرتجاری باشد همچنین در ایران شرکت ها با اهداف متفاوتی تاسیس می شود. می توان گفت که نحوه ثبت شرکت نسبت به زمان قدیم بسیاری آسان شده و خود افراد نیز به تنهایی می توانند شرکت خود را به ثبت رسانند.

در این بخش نیاز به کپی برابر اصل شده ی اساسنامه نیز مورد نیاز است ، که در این بخش باید آپلود (بارگزاری) شود . کپی‌رایت © ۱۴۰۰ کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ثبت یار می‌باشد. ثبت طرح صنعتی برای جلوگیری از سوء استفاده رقبا و حفظ حقوق ، ظاهر کالا و یا نوع بسته بندی را به عنوان طرح صنعتی ثبت می نماییم .

ثبت شرکت نسبی

اگر بخواهیم بهترین موسسه حقوقی برای ثبت شرکت را بشناسیم باید به این توجه داشته باشیم که جایی را انتخاب کنیم که با کمترین هزینه و ارزانترین روش ثبت شرکت را پیش روی شما بگذارد. آگاه ثبت این به این امکان را دارد که پس از ثبت شرکت در صورتی که آن شرکت به فعالیت خود ادامه نداد آن را از مشتری خریداری کند. با توجه به قوانین ثبت شرکت در کشورهای مختلف و نوع شرکت ثبتی در آن کشور متفاوت است. برای اطلاع از لیست قیمت نوع شرکت و کشور مد نظرتون رو با کارشناسان آگاه ثبت چک کنید. برای جلوگیری از سوء استفاده سایرین از محصولات و کالا ها ، برند تان را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن در موسسه ثبتی ونک ثبت برسانید و از حقوق و مزایای متعدد ثبت برند تجاری بهره مند شوید .

  • ما در تمامی مناطق غرب تهران از جمله ثبت شرکت در صادقیه ، بلوار فردوس ، پونک ، شهرک غرب و …
  • تجربه نشان داده است که ثبت شرکت حدوداً بین ۲۵ تا ۳۵ روز کاری زمان می‌برد.
  • هزینه ثبت شرکت ثابت نیست، زیرا عمدۀ مبالغ پرداختی به حساب اداره‌های دولتی واریز می‌شود.
  • لازم به ذکر است که هر بار پس از وارد کردن یک نام درخواستی جدید و اطلاعات مرتبط با آن باید این گزینه را انتخاب کنید تا به قسمت پایین این فرم افزوده شود.
  • در این صورت است که حق استفاده از آن برند فقط در اختیار شخص ثبت کننده آن خواهد بود.
  • چهار نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسس و اولین مجمع عمومی عادی و اسامی اعضاء شرکت، هیئت مدیره منتخب، بازرسان و مدیر عامل شرکت.

نکتۀ مهمی که باید در تنظیم این سند در نظر داشت، ثبت دقیق تاریخ برگزاری شامل ساعت آغاز و پایان آن است. این برگه باید دربردارندۀ خلاصه مذاکرات و تصمیمات نهایی هیئت‌مدیره باشد. تعیین این تعرفه‌ها بر عهده خود این مجموعه‌هاست و میزان آن بر اساس ابعاد کادر آگهی مشخص می‌شود. در محاسبۀ هزینه‌های ثبت شرکت گاهی این مبلغ را در نظر نمی‌گیرند، زیرا در قوانین زمانی برای انتشار آن معین نشده است.

راهنمای ثبت شرکت و ثبت برند و مشاوره آنلاین و پرسش و پاسخ در امور ثبتی شرکت ها

ثبت شرکت یک امر تخصصی و بسیار حساس به موارد و مذاکرات است از این جهت نیاز است تا شما با مراجعه به یک مرکز معتبر و رسمی این اقدام را انجام دهید . در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد . در ثبت شرکت در تهرانهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن را آماده کنید . دلایلی من جمله نقل و انتقال سهام ، انحلال ، تمدید هیئت مدیره و … ممکن است شما را ملزم به انجام تغییراتی در شرکت نماید که این خدمت در سریع ترین حالت ممکن در موسسه ثبتی ونک به متقاضیان ارائه می شود . برای اظهارنامه کارت باید از سامانه ثبت شرکت ها اقدام نمود که این خدمت نیز توسط موسسه حقوقی ونک انجام می شود .

نام شرکت نیز باید دربردارندۀ اسامی تمام شرکا یا یکی از شرکا و عبارت‌هایی از قبیل «و برادران» و «و شرکا» باشد. حداقل تعداد شرکا در شرکت‌های تضامنی دو نفر است که یکی از آنها یا یک نفر خارج از مجموعه تغییرات شرکت باید به عنوان مدیر معرفی شود. با وجود این، عرفاً دست‌کم مبلغ یک میلیون ریال برای این کار در نظر گرفته می‌شود. شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است.

سامانه ثبت شرکت

سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد. پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است. هر شرکت و سازمانی میبایست جهت بررسی كلیه فعالیت های مالی خود و پرداخت مالیات، دفاتر پلمپ مالیاتی که شامل یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل می باشد را تهیه کند (کلیه شرکت ها اعم از فعال و غیر فعال موظف به اخذ دفاتر پلمپ می باشند). جهت استعلام مدارک ثبت شرکت و هزینه کافیست در منوی بالای سایت قسمت تعرفه ها کلیک کنید و مدارک و هزینه کلیه خدمات را به صورت فوری بر روی تلفن همراه خود دریافت نمایید. در این ایام که همه درگیر کرونا هستیم، مناسبترین نوع همکاری مشاوره ثبت شرکت ها یا دیگر خدمات ثبتی، از راه دور و آنلاین است.

ثبت شرکت سهامی عام می تواند در کارکرد شرکت تاثیر زیادی گذاشته و باعث شود شرکت شخصیت حقوقی پیدا کند. مدیران این شرکت می توانند پس از تشکیل شرکت و قبل از اینکه به ثبت برسد، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره را انتخاب کنند تا آن ها بتوانند شرکت را ثبت کنند. پس از ثبت شرکت به خاطر پیدا کردن شخصیت حقوقی، مدیران می توانند در مجامع عمومی عادی و فوق العاده شرکت و تصمیم گیری کرده و معامله انجام دهند. بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد.

ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایایی چون معافیت مالیاتی ، عدم پرداخت عوارض گمرکی و … با ورود اطلاعات جهت ثبت شرکت از طریق سامانه آسان ثبت بدون مراجعه حضوری در کمترین زمان میتوانید شرکت را ثبت و جهت پیگیری با مشاورین ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید. انتخاب نام شرکت تابع قواعدی است که در «دستورالعمل اجرایی تعیین نام اشخاص حقوقی» به طور کامل شرح داده شده‌اند. این نام‌ها نباید تکراری باشند و نباید موجب گمراه شدن مشتریان شوند.

لطفا جهت اعلام درخواست خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. درصورتی که پرونده دارای صلاحیت نباشد رد می شود و مجدد می بایست اقدام گردد. درصورتی که پرونده ارسال شده دارای نقص باشد می بایست پرونده مجدد تکمیل و نقص های اعلام شده رفع و ارسال گردد.