سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

طبق ضوابط مالیاتی، بخشی از این مبلغ ثابت و بخشی دیگر متغیر و وابسته به آوردۀ شما است. شرکت‌های تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند. پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری که تمامی مراحل به صورت اینترنتی مورد پذیرش و بررسی در سامانه sherkat.ssaa.ir قرار می گیرد. در این سامانه به مانند سامانه مالکیت معنوی به صورت مرحله ای و با استعلام آنلاین از اداره مالیات و همچنین قوه قضائیه مجوز ثبت و تغییرات صادر می شود.

مثلا اگر اعضا هیئت مدیره طی یک صورتجلسه تغییر کرده اما ثبت نشده باشد کماکان هیئت مدیره قبلی مسئولیت دارند. انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد. اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز دارد.

  • زمانی که افراد تصمیم به شروع یک فعالیت تجاری با مشارکت یکدیگر می گیرند ، نیازمند ثبت شرکت هستند.
  • متوجه می شوید که زمانی که شما سرگرم کسب و کار خود هستید چه قوانینی در حال بوجود آمدن هستند.
  • از جمله اقدامات اولیه برای ثبت شرکت تصمیم درباره تعیین موضوع فعالیت شرکت است که حدود عملیات و فعالیت شرکت را مشخص می کند.
  • فقط باید به این موضوع توجه کنید که در صورتی که زمانی تعیین نگردد فعالیت نامحدود خواهد بود و همینطور در صورت انتخاب مدت زمان در صورتی که مدت طی شود شرکت به خودی خود منحل شده و فعال نخواهد بود مگر اینکه قبل از طی شدن مدت زمان آن را تمدید کرده باشید.
  • اما این سازمان روز به روز در جهت به روز رسانی سامانه ثبت من تلاش کرده و اکنون بخش زیادی از خدمات خود را از این طریق ارائه می دهد.

هنگامی که تصمیم به انعقاد قرارداد، افتتاح حساب و اخذ تسهیلات بانکی، اخذ کد کارگاهی، اخذ کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده و همچنین پلمپ دفاتر قانونی شرکت خود را دارید، طرف های قرارداد شرکت، بانکها، سازمان ها و ادارات، روزنامه رسمی شرکت را از شما مطالبه خواهند نمود. باید در نظر داشته باشید همانند شرکت با مسئولیت محدود، در موسسه غیر تجاری نیز سرمایه ثبتی موسسه کاملاً اظهاری خواهد بود و نیازی به واریز مبلغی از سرمایه موسسه به حساب بانکی وجود ندارد و همچنین مدت مدیریت اعضاء هیئت مدیره نیز اختیاری بوده و می تواند بصورت نامحدود باشد. موسسه حقوقی بین المللی مشهور از موسسات بسیار معدودی است که توسط وکیل پایه یک دادگستری تاسیس شده و اداره می شود و از همین جهت این اطمینان وجود دارد که خدمات ارائه شده از جانب ما کاملاً تخصصی و با رعایت کلیه اصول و موازین فنی، حقوقی، اخلاقی و قانونی انجام میگیرد. 1- اولین نکته ای که باید بسیار به آن توجه داشته باشید انتخاب شریک برای تاسیس شرکتتان می باشد. زیرا طبق قوانین، شما به هیچ وجه نمی توانید تنهایی به تاسیس شرکت بپردازید.

( تمامی مدارکی که از طرف اداره ثبت شرکت ها برای شما ارسال می گردد به این نشانی خواهد آمد ). کارشناسان دایره حقوقی افرادی می باشند که بعد از مرحله داده آماری بررسی پرونده ها را انجام می دهند. کارشناسان دایره حقوقی اصولاً افراد تحت آموزش می باشند و در مرحله اول آموزش در داده آماری دوره ای را سپری کرده اند. کارشناسان دایره حقوقی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به تحلیل موارد قانونی امور ثبتی می پردازند و با اطمینان به این موضوع که مدارک در داده آماری مورد بررسی قرار گرفته است اصل موارد قانونی را مورد بررسی قرار می دهند. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

ثبت شرکت چیست؟ چه زمانی و چگونه برای ثبت شرکت اقدام کنیم؟ این سوالات و چالش هایی است که برای بسیاری از مخاطبان ما پیش می آید. حتما حتما این نکات را که با دقت نوشته شده است بخوانید تا با چشمان باز برای تاسیس شرکت خود اقدام کنید. بعد از گذشت 5 الی 10 روز باز هم با مراجعه به سایت اداره ثبت و وارد کردن ثبت تغییرات شرکت کد پیگیری می توانید وضعیت پرونده را ببینید که اگر بدون ایراد بوده باشد تایید شده است. اینکه شرکت خود را در مناطق آزاد ثبت کنید یا در سرزمین اصلی تا حدود بسیار زیادی در هزینه های ثبت شرکت موثر خواهد بود. چرا که هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد نسبت به هزینه ثبت شرکت در سرزمین اصلی بسیار بیشتر است.

کلیه امور تغییراتی شرکت ها که من جمله آن ها تغییرات در اساسنامه ( که شامل تغییر آدرس ، تغییر یا الحاق به موضوع ، تغییر نام و … می باشد ) ، هیئت مدیره شرکت ، حق امضاء و … در کنار تکمیل اطلاعات تغییرات ، پذیرش اینترنتی از صفر تا صد در این سامانه انجام می شود . اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است . کارگروه تخصصی ثبت، منابع طبیعی استان اصفهان و شرکت عمران بهارستان … آیین تقدیر و معارفه ریاست اداره ثبت اسناد و املاک خمینی شهر با حضور مسؤولین … اگر بخواهیم بهترین موسسه حقوقی برای ثبت شرکت را بشناسیم باید به این توجه داشته باشیم که جایی را انتخاب کنیم که با کمترین هزینه و ارزانترین روش ثبت شرکت را پیش روی شما بگذارد.

شرکت ثبت برند

در این ایام که همه درگیر کرونا هستیم، مناسبترین نوع همکاری مشاوره ثبت شرکت ها یا دیگر خدمات ثبتی، از راه دور و آنلاین است. کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتسپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید. در سامانه ی ذکر شده تمامی مراحل پذیرش تقاضاهای انواع ثبت تاسیس و تغییر و … شرکت ها و موسسات غیر تجاری را می توان انجام داد.با وارد شدن به این سامانه به شما کد رهگیری ارائه می شود و شما قادر خواهید بود تصمیماتی گرفته شده و روند امور را در سامانه پیگیر شوید . بایستی بدانید که انتخاب نوع شرکت یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت شما در روند کاریتان محسوب می شود. به عنوان مثال چنانچه با مشکل مالی روبرو شوید و شرکت مسئولیت محدود ثبت نموده باشید نمی توانید برای دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام کنید. و با پرینت یک نسخه از پیش نویس آگهی انحلال مدیر تصفیه به اداره ثبت مربوطه مراجعه و اصل آگهی را دریافت میکند که پس از آن این آگهی توسط روزنامه رسمی جمهوری اسلامی جنبه حقوقی پیدا میکند.

۲- حال وقتی شریک خود را انتخاب کردید باید موضوع فعالیت خود را نهایی کنید. زیرا با انتخاب موضوع فعالیت، شما باید به دنبال این باشید که فعالیتتان نیازمند به اخذ مجوز است یا خیر؟ که در صورت نیاز به مجوز باید از مرجع صلاحیت دار مجوز مربوطه را دریافت کنید در غیر اینصورت درخواست شما رد خواهد شد. 3- در ضمن یکی از مزیت های شرکت های بازرگانی برای صادرات و واردات کالا نیازی به مجوز ثبت برند تجاری خاصی نیست و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.شرکت تعاونی1- شرکت تعاونی به دلیل شرایط خاص و پیچیدگی که نسبت به دیگر شرکت ها دارد از لحاظ تقاضا در رتبه سوم می باشد. اولین شرایطی که باید برای تاسیس داشته باشید این است که حتما ابتدا از اداره تعاون مجوز بگیرید. بعد از تایید پرونده، شما باید به محل اداره ثبت مراجعه و با امضا نهایی آگهی تاسیس شرکت را تحویل بگیرید.

اداره ثبت اسناد یا سازمان ثبت اسناد و املاک ایران هم از دیگر مطالب ارائه شده در اینجا خواهد بود. یکی دیگر از شرکتهای تجاری که با ارائه سهم به عموم مردم همراه است، سهامی عام می باشد. ثبت شرکت با سهامی عام به دلیل ارتباط با بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، قوانین و مراحل خاص خود را نیاز دارد و بهتر است تا با مشاوره و تجربه کافی به این حوزه وارد شوید. در این نوع شرکتها، بخشی از سرمایه توسط واگذاری سهام تامین می شود و نیاز به تهیه مدارک، و طی کردن مراحل خاص خود دارد. برای اطلاعات کامل راجع به هر کدام از انواع ثبت شرک و ثبت برند به مقاله مربوطه مراجعه کنید. لازم به ذکر است که لایحه اصلاحی قانون تجارت که در ماده ۵ آن حداقل میزان سرمایه شرکت سهامی خاص برای تاسیس و ثبت شرکت ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین شده است، مصوب سال ۱۳۷۴ است که تاکنون بدون تغییر باقی مانده است.

سایت اداره ثبت شرکتها

این قابلیت باعث شده تا بسیاری از افراد امروزه آگاه ثبت را به عنوان سامانه ثبت شرکت به جای سازمان ثبت شرکتها انتخاب کرده و ما نیز در تلاش هستیم تا به پاس این جایگاه، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم. ثبت شرکتهای سهامی خاص روش دیگری است که توسط آگاه ثبت امکان پذیر می باشد و سیستم کلی این نوع شرکتها به این صورت است که سرمایه افراد به تعدادی سهم تبدیل می شود. شما به عنوان سرمایه گذار بر اساس تعداد سهمی که در اختیار دارید، مسئولیت مشخصی نیز خواهید داشت. این نوع روش نیازمند بررسی های حقوقی و مراحل اداری آن بصورت دقیق می باشد و مدارک خاص خود را نیاز دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین آگاه ثبت بصورت رایگان در ارتباط باشید.

» شناسه ملی شرکت چیست

امروزه، اداره ثبت شرکت ها به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان و کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به اداره ثبت شرکت ها ، اقدام به راه انداری سامانه مکانیزه ی ثبت شرکت ها نموده است. به گونه ای که تنها از طریق کد پیگیری که در هنگام ثبت شرکت در سامانه به شما داده می شود می توانید کلیه ی مراحل ثبت شرکت خود را از طریق سامانه پیگیری و رصد کنید. که بعد از آن به موجب آیین نامه سال 1327 با عنوان اداره کل ثبت شرکتها و علائم تجاری و اختراعات و بعد از الحاق ایران به کنوانسیون 1327 پاریس به عنوان اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی با دو اداره مالکیت صنعتی و اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری ایجاد گردید.

تعرفه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی بسته به تعداد کاراکترهای آن متغیر است. باید توجه داشت که هر گونه تغییر بنیادینی در شرکت باید آگهی شود. این تغییرات شامل تشکیل یا انحلال شرکت و یا جابه‌جایی سمت افراد در هیئت‌مدیره می‌شود.

در این مرحله، شما باید سمت مورد نظر (مانند مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره ) و تاریخ شروع فعالیت های آنها را وارد کنید. هم چنین اشخاص شرکت می توانند با توجه به جلسه ثبت شرکت در تهران موسسین شرکت سمت های دیگری را انتخاب نمایند. مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر.

راهنمای ثبت شرکت

من یه تولیدی دارم در زمینه کودهای شیمیایی حالا میخوام کارمو گسترش بدم که بتونم با سازمان های دولتی هم فعالیت داشته باشیم. میخواستم یک شرکت ثبت کنم چه نوع شرکتی باری من مناسب هست و چند نفر عضور باید داشته باشم. ببینید هر نوع شرکت بر اساس قوانین ثبتی خود شرایط خاص خود را دارد.