سامانه جامع ثبت شرکت ها

معمولا موسسات غیر تجاری برای مشاغل خدماتی نظیر، موسسات آموزشی، حقوقی، بهداشتی دمانی، نظافت و … در این بخش نام و نام خانوادگی و اطلاعات شخصی که درخواست کننده تأسیس شرکت یا مؤسسه می باشد ثبت شرکت در تهران ثبت می شود. جایی که شرکت می بایست در آنجا به ثبت برسد «واحد ثبتی» اداره ثبت شرکتها می باشد. سرمایه ای که شرکا قصد دارند تا برای شروع فعالیت آن را پرداخت کنند را در این قسمت وارد کنید.

سایت اداره ثبت شرکت ها

همچنین طبق قانون، اداره ثبت شرکت‌ها قائم‌مقام دفاتر اسناد رسمی کشور است و در نتیجه برای تنظیم اسناد و مدارک خود نیازی نیست به دفترخانه‌ها رجوع کنید. با فراهم شدن امکان ثبت آنلاین شرکت دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان وجود ندارد. تمام مدارک لازم برای ثبت شرکت را می‌توان به صورت اینترنتی تکمیل کرد و ارسال نمود. مسئول داده آماری ثبت برند تجاری شخصیت های حقوقی, وظیفه پذیرش درون سازمانی اوراق ارسال شده از اداره پست را برعهده دارد. پس از دریافت اوراق تمامی افرادی که زیر مجموعه داده آماری شخصیت حقوقی چه در زمینه ثبت چه در زمینه پلمپ دفاتر چه در زمینه تغییرات و به طور کل تمامی موارد مرتبط با اداره ثبت شرکتها هستند مسئولیت اسکن و چک کردن اولیه اوراق را برعهده دارند.

بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه نوع شرکتی ثبت کنید باید نام شرکت و موضوع فعالیت را انتخاب کنید. می توانید به مقالات راهنمای انتخاب نام و موضوع فعالیت شرکت مراجعه نمایید. سپس با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکتها می توانید کلیه تقاضاهای مربوط به ثبت تاسیس را انجام دهید.

اداره ثبت شرکتهای تهران

28ـ انتخاب روزنامه برای درج آگهی های دعوت شرکت در شرکت با مسئولیت محدود اختیاری است. 1ـ حداقل تعداد شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود دو نفر خواهد بود( م94ق ت). در صورتی که قبل از این، شخص متقاضی می بایست در طول روز مقدار زیادی از وقت و انرژی خود را به کار می برد تا بتواند به اداره ی ثبت شرکت ها رجوع کند و کار ثبت شرکت یا ثبت تغییرات شرکت خود را انجام دهد. تهیه مدارک ذکر شده در قسمت الف و ارسال آن بوسیله پست پیشتاز و از طریق ادارت پستی منتخب به اداره ثبت شرکت ها. ۸- اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید). برای ثبت شرکت نیازی به داشتن سابقه فعالیت مرتبط نیست مگر در مواردی که موضوع فعالیت شما نیاز به مجوز داشته باشد که در این صورت ممکن است سابقه فعالیت شما یکی از شرایط اعطای جواز باشد.

ثبت شعبه یا نمایندگی شرکتهای خارجی در ایران و تغییرات بعدی آن. برای ثبت موسسه فرهنگی باید قبل از ثبت موسسه، از وزارت ارشاد مجوز مربوطه را دریافت کنید و سپس مابقی مراحل ثبت را انجام دهید. آوا حقی کارشناس محتوای حقوقی و ثبت شرکت‌ها من آوا حقی، حقوق خوانده و عضوی از خانواده ثبت‌یار هستم، در اینجا مطالبی تغییرات شرکت که برای خودم جذاب و کاربردی بوده با زبان ساده و روان به اشتراک می‌گذارم تا مفاهیم حقوقی رو بهتر درک کنیم. اصل مجوز فعالیت از مراجع قانونی مربوط، درصورتی که موضوع فعالیت‌تان نیاز به‌ مجوز دارد. در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز ثبت شرکت از طریق پنجره واحد امکان‌پذیر است.

مسیر ثبت شرکت در ایران دارای پیچیدگی‌هایی است که بی‌توجهی به آنها ممکن است طی کردن آن را بسیار طولانی و دشوار کند. با دنبال کردن راهنمای ثبت شرکت آسان‌ثبت می‌توانید به راحتی این روند قانونی را به انجام برسانید. گفتنی است که مراحل ثبت شرکت برای همۀ افراد در تمام استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرهای ایران یکسان است. پس از بررسی پرونده و تائید کارشناس و رئیس اداره پرونده به مرحله چاپ آگهی ثبتی شرکتها می رسد. در آگهی ثبتی تمامی مواردی که برای اداره ارسال شده است در آگهی ثبتی ذکر و به چاپ می رسد.

  • هر شرکت دانش بنیان به پیشنهاد تعدادی از اعضا ی هیات علمی و تصویب دانشگاه یا واحد پژوهشی تاسیس خواهد شد و یا توسط دانشگاه و واحد پژوهشی به اعضای هیات علمی پیشنهاد می شود.
  • حق تمبر یکی از انواع مالیات است که هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است.
  • البته ما حتی در ادامه و حتی بعد از چند سال از تاریخ ثبت شرکتتان باز هم کنارتان هستیم و هرگونه راهنمایی نیاز داشته باشید می توانید از خدمات مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده کنید.
  • مهمترین هدف ما در سامانه ثبت شرکتهای میزان تعهد و صداقت توامان است.

2- درصورت تخلف و استفاده غیرمجاز از تسهیلات استفاده نکردن درراستای تولید فناوری مطابق مجازات های ماده 11 قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان برخوردار خواهد شد . 3-در نظر داشته باشید به شرکتهای تأیید شده مجوز و یا گواهی خاصی اعطا نمی شود. مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر.

در صورتی که مدت تعیین شده اساسنامه منقضی شود و مجمع عمومی هم به هر دلیلی مدت آن را تمدید نکرده باشد. هیئت رئیسه مرکب از یک نفر رئیس جلسه و دونفر ناظر جلسه و یک نفر منشی جلسه می باشد که امضای هریک از آن ها در ذیل صورتجلسه به همراه مهر شرکت الزامی می باشد. قابل ذکر است که برای انحلال یک شرکت تمام شرکا می بایست صورت جلسه مخصوص انحلال شرکت را امضا کنند.

تایید مدارک

موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور. ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد. ثبت شرکت مسئولیت محدود ، شرکتی متشکل از حداقل دو شریک است که در زمینه امور تجاری فعالیت می کنند و بدون اینکه سرمایه به سهام تقسیم شود؛ هر یک از شرکا درست به اندازه سرمایه خود، تعهد و وظیفه دارند. اخذ کارت بازرگانی بعد از ثبت شرکت اولین نیاز هر شخص یا شرکتی است که می خواهد تجارت کند. طبق قانون هر گونه صادارت یا واردات کالا توسط شخص یا شرکت نیازمند داشتن کارت بازرگانی می باشد. چنانچه برای خودتان یا شرکتتان نیاز به کارت بازرگانی دارید ما در ثبت کاج یا این امر را با کمترین هزینه و در کمترین زمان با ضمانت برایتان انجام خواهیم داد.

حق‌الوکاله ثبت شرکت

تعداد شریک های شما از دو نفر کمتر باشد ومیزان سرمایه آزاد است . دریک شرکت تعاونی فقط اشخاص حقیقی می توانند عضو شوند و شركت فقط درامور مربوط به تولید و توزیع می تواند فعالیت كند. باید در ابتدای ثبت شرکت بدانید که اشخاص شرکت چه در انجام معاملات شرکت مداخله داشته باشند چه نداشته باشند در قبال تمام تعهدات شركت مسؤول هستند. نوع شرکت به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله آنها میزان مسئولیت های اعضا یا همینطور تعداد شرکای آن است که شما با مطعه این مقاله و بررسی تک تک انواع شرکت میتوانید بدول مشکل انتخاب خود را انجام دهید. روند نام‌گذاری شرکت معمولاً با پیشنهاد پنج نام از سوی اعضا به کارشناس ثبت شرکت آغاز می‌شود. اطلاعت هویتی فرد به همراه میزان سهام وی و همچنین سمت به عنوان هیئت مدیره و سهامدار نیز باید مشخص شود .