سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

پس از تکمیل فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص گشوده می شود. منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود. در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور با هدف ارائه خدمات آموزشی به مردم راه اندازی شده است و در حال حاضر جامعه هدف خاصی را برای آموزش پوشش دهی می کند. آن دسته از افرادی که قصد ثبت اظهارنامه طرح های صنعتی را دارند، می بایست که با نام کاربری و رمز عبور خودشان به سامانه ثبت اظهارنامه طرح های صنعتی مراجعه نمایند و سپس با وارد کردن اطلاعات ناحیه کاربری به این سامانه وارد شوند.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از نهادهای دولتی است که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به مردم اقدام به راه اندازی سایت کرده است. ثبت طرح صنعتی در وهله اول برای مالکین آن حق انحصاری استفاده و بهره مندی از کلیه حقوق و مزایای آن را به وجود می‌آورد. علاوه بر این مالک طرح صنعتی می‌تواند از نسخه برداری غیرمجاز توسط اشخاص دیگر جلوگیری کند .همچنین طرح‌های صنعتی ثبت شده جزو دارایی تجاری مالکان محسوب شده و می‌توانند ارزش یک شرکت و محصولات آن را افزایش دهند.

توجه داشته باشید که این شماره همراه باید به نام شما بوده و با کد ملی شما به ثبت رسیده باشد؛ و در نهایت بر روی دکمه ثبت نام کلی نمایید. اگر در برند و لوگوی پیشنهادی شما مشکل خاصی وجود نداشته باشد، به تأیید رسمی و نهایی می‌رسد و باید در یک روزنامه رسمی کشور چاپ شود. اگر ظرف مدت ۳۰ روز بعد از چاپ در روزنامه، اعتراض یا ادعایی در مورد آن مطرح نشود، اداره ثبت برند شما را به ثبت می‌رساند و گواهی ثبت را نیز برایتان ارسال می‌کند. به موجب ماده ی forty seven قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی 48 همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد.

چنانچه فرد یا افرادی قصد ثبت شرکت یا موسسه غیر تجاری را داشته باشند می توانند با مراجعه به این بخش از سایت ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را به این سایت تقدیم نموده و به صورت اینترنتی شرکت یا موسسه مورد نظر خود را ثبت نمایند. کارشناسان باتجربه در ثبت شرکت و اخذ رتبه نیک پارس با سابقه‌ای درخشان و طولانی مدت، آماده ارائه هرگونه خدمات نظیر مشاوره رایگان به متقاضیان عزیز در سراسر ایران هستند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی برند با همکاران ما در ارتباط باشید و بصورت رایگان مشاوره بگیرید. در این مقاله به مزیت های کلی که ثبت علامت تجاری دارد، اشاره شده است، هم چنین مواردی که باعث می شود هر چه سریعتر برند خود را ثبت کنیم نیز آورده شده و به مراحل و مدارکی که برای ثبت علامت تجاری در سازمان اسناد و املاک کشور ، مورد نیاز می باشد، پرداخته شده است. علامت تجاری یا نشان تجاری هر شرکت که به نوعی معرف آن شرکت می باشد، گرید یا برند نامیده می شود. هر شرکت به منظور دستیابی به بازار کار، تجارت محصول و خدمات رسانی، اقدام به ثبت علامت تجاری می نماید.

ssaa ثبت

بخش نوبت دهی سامانه ثبت من از طریق ارجاع کاربران به سامانه نوبت دهی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امکان اطلاع از نوبت های اختصاص داده به کاربر برای مراجعه به واحدهای ثبتی را برای وی فراهم کرده است. دفاتر دارای ظرفیت که دفاتر اسناد رسمی که دارای ظرفیت مقرر از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تنظیم سند رسمی بوده را به شما نشان می دهد. یکی از بخش های دولتی که در سال های اخیر کوشیده است تا با الکترونیکی کردن و غیر حضوری نمودن خدمات خود، تحقق بخش مفهوم دولت الکترونیک باشد، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. این سازمان با راه اندازی سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی ssaa.ir بسیاری از خدمات خود را از قالب حضوری به شکل اینترنتی و غیرحضوری درآورده و به کاربران خود ارائه نموده است. به منظور ارائه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه اندازی شده است.

انواع شرکت های قابل ثبت در اداره کل ثبت شرکتها

سامانه آزمون سردفتری به نشانی iripo.ssaa.ir بوده و امکان ثبت نام داوطلبان در آزمون سر دفتری را فراهم می کند. همچنین برای مشاهده نتایج اولیه، دعوت به مصاحبه و در آخر اعلام نتایج نهایی آزمون سردفتری می بایست به سایت آزمون سردفتری اسناد و املاک مراجعه نمود. این سامانه ثبت شرکت جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . سامانه رسا سلامت به عنوان یکی از سامانه های بسیار جامع و کامل در زمینه انجام امور بیمه شناخته می شود.

البته برای اطمینان بیشتر به دفتر اسناد رسمی مراجعه کنید و از ابطال وکالتنامه استعلام بگیرید. برای استعلام شناسه ملی شخصیت حقوقی می توانید به آدرس ilenc.ssaa.ir مراجعه نمایید. ثبت برند برای بین المللی کردن برند ابتدا باید برند را در ایران ثبت و بعد درخواست ثبت برند بین المللی کرد . وکلا رسمی دادگستری میتوانند از ایران برند را به صورت بین المللی انجام دهند .

هر خدمت یا محصولی که عرضه می شود توسط مالک یا مالکینی دارای لوگوی محصول و خدمت یا همان برند می باشد. در واقع شرکت، مالک و مالکین در بازار کار و تجارت با آن برند شناخته می شوند. نام و علامت تجاری است که برای به خاطر ماندن لوگو و اسم شرکت به محض دیدن و شنیدن آن محصول برند نامیده می شود . در برگه بعد متقاضی ثبت اختراع باید شماره موبایل و پست الکترونیک خود را تایید کند.

مراحل ثبت برند

باسلام من توی سایت استعلام ثبت احوال ممنوع خروجی می‌نویسه هیچ رکوردی پیدا نشد ولی من ممنوع خروج هستم . بر همین اساس هر دو گروه برحسب کارکردی که دارند باید شرکت به ثبت برسانند تا بتوانند فعالیت خود را انجام و گسترش دهند . برای رسیدگی به امور ثبتی شرکت ها و مراجعه به این ادارات الزامی است پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید. شناسایی جدیدترین نیازهای جامعه هدف خود و ارائه آن توسط شما به تغییرات شرکت مشتریان. دقت داشته باشید این کار بسیار در معروفیت و محبوبیت شما تاثیر گذار است و هر چقدر در جهت تقویت این مورد تلاش کنید می توانید تبدیل به برند مشهوری در جامعه بشوید. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

  • در بخش بیانیه سطح توافق خدمات امکان مطالعه قوانین مربوط به خدمات و توضیحات مربوط به خدمات وجود دارد.
  • یکی از بخش هایی که در میز خدمت سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه شده است، بخش بیانیه سطح توافقات است.
  • در این سامانه به منظور صرفه جویی در فرایند های مختلف، 8 پنل مجزا شامل پنل مراجع درمانی، پنل ارزیاب خسارت، پنل بیمه شده، پنل بیمه گذار، پنل بیمه گر، پنل کارتابل و پنل حسابداری وجود دارد.
  • (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد.
  • برای ثبت برند اشخاص حقیقی، کپی کارت ملی و شناسنامه به علاوه کپی کارت بازرگانی و مجوز فعالیت الزامی است.

برای تصدیق اصالت سند از برنامه موبایل سازمان ثبت یا درگاه ssaa.ir استفاده کنید. یکی از مهم‌ ترین شرایط برای حضور افراد در جلسه آزمون سردفتری مانند هر امتحان دیگری، دریافت کارت ورود به جلسه است. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری، باید از طریق سامانه آنلاین نهاد برگزار کننده آن اقدام کنید.

از جدیدترین اخبار و قوانین ثبتی باخبر شوید

بخش شکایات سامانه ثبت من، همانطور که از عنوان آن مشخص است، ثبت شکایت از واحد های اجرای ثبت و پیگیری این شکایت ها را برای کاربران خود، امکان پذیر کرده است. ثبت طرح صنعتی و مراحل آن از اهمیت زیادی در حوزه صنعت ،تجارت و تحقیقات صنعتی برخوردار است. از طرفی انجام صحیح مراحل ثبت طرح صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است و انجام این مراحل به صورت دقیق و کامل در واقع در موفقیت آمیز بودن آن طرح نقش به سزایی دارد .در همین راستا موسسه حقوقی فرهنگ تفاهم با داشتن کادری مجرب و کارشناسان با تجربه می تواند شما را در ثبت طرح صنعتی و طی کردن مراحل آن یاری کند. در این مقاله ما کاملاً تخصصی علاوه بر آدرس ثبت شرکت ها در تهران ، آدرس ثبت شرکت های تمامی شهرهای کشور را به همراه تلفن های تماس آنها برای شما قرار داده ایم تا به صورت کامل راهنمای شما باشد .

پس از تکمیل مدارک و بررسی آن، متقاضی با هزینه خود، جهت شرکت در دوره آموزشی معرفی می‌گردد. شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت. قابل ذکر است، علاوه بر ثبت شرکت، خلاصه شرکتنامه و منضمات آن نیز باید انتشار پیدا کند (ماده ی 197 ق.ت).

وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. در سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت، کلیه افرادی که برای اراضی خود نیاز به سند مالکیت دارند، می توانند درخواست خودشان در این بخش از سامانه وارد نمایند. همچنین، پس از ثبت درخواست امکان پیگیری درخواست به صورت آنلاین وجود دارد.