لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

انتخاب این نام نه تنها طرفداران کتاب هری پاتر بلکه افراد کنجکاو را نیز به کافه می‌کشاند. منهتن موکا، جکسونویل جاوا، و بوستون باریستا نیز چند نمونه دیگر از این شیوه نام‌گذاری هستند. اسمی کوتاه و تغییرات شرکت شیرین انتخاب کنید و سعی کنید از انتخاب نام‌هایی که تلفظ آن دشوار است خودداری کنید. نام‌هایی مانند کافه فلامینگو، کافه دارکوب، کافه بلوط، کافه ترنج از این دست نام‌های ساده و یک کلمه‌ای هستند.

انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. اسم برند باید به یادماندنی و خاص و منحصربه‌فرد باشد. اسم برند تجاری باید شما را از سایر رقبا متمایز کند. انتخاب اسمی که به اسم شرکت خارجی یا اسم برند ایرانی مشهور نزدیک باشد و آن برند را در ذهن تداعی کند، اشتباه محض است. این‌کار باعث می‌شود در ذهن مردم شما یک شرکت کپی‌شده به نظر برسید و حتی ممکن است از نظر حقوقی نیز دچار مشکل شوید. اسم برند شما باید هم به‌صورت قانونی و هم دامنه‌های اینترنتی قابل ثبت باشد.

اسم شرکت از مباحث بسیار حساس در حوزه ثبت شرکت می باشد. انتخاب یک نام مناسب برای شرکت مستلزم اطلاعات زیادی در این مورد می باشد. بهتر است در انتخاب نام شرکت و سازمان بسیار دقت شود تا بعد از ثبت اجبار به تغییر اسم بوجود نیاید. همچنین میتوانید صفحه لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند را برای دیدن نامهای اصیل و خاص بیشتر ، دنبال کنید. اسم شرکت نباید قبلاَ توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد. یعنی اگر قبلاً شرکتی به نام “ابتکار” ثبت شده باشد دیگر کسی نمی‌تواند شرکتی را با همین نام ثبت کند.

اسم پیشنهادی شرکت

حال هر یک از الگوهای مختلف برای نامگذاری را نوشته و برای هر کدام حداقل ده ایده برای اسم شرکت خود بدهید. سپس اسامی ضعیف را حذف کرده و با در نظر گرفتن نکات زیر نام شرکت را انتخاب کنید. شرکتی به عنوان شرکت اینترنتی وجود ندارد و می بایست بین مسئولیت محدود و سهامی خاص یکی را انتخاب و اقدام به ثبت آن نمایید. با تغییراتی که در روند ثبت شرکت ها انجام شده است، شما می بایست نام های مدنظر خود را در هنگام مراحل ثبت اعلام نمایید.

شرایط ثبت اسم تجاری در کرج

مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید. برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید .

  • برخی از کلمات را می‌توان در اسم شرکت استفاده کرد اما باید بدانید آن‌ها جز سیلاب‌ها شمرده نمی‌شوند و در انتخاب نام شرکت باید از سه سیلاب دیگر نیز استفاده شود.
  • سپس، یک تصویر کلی از تصاویر بصری مربوط به شرکت خود را ایجاد کنید.
  • شما می توانید در هر ساعت از روز های کاری با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس گرفته و با مشاوره تخصصی مشاوران ثبتی و حقوقی ثبت نوول خیال خود را از صحیح انجام شدن امور حقوقی آسوده سازید .

می توانید با کلمات بازی امتحان کنید و به ایده خوبی برای اسم کافه خود دست یابید. یک صاحب رستوران مشهور در تگزاس کافه خود را ‘Sugar Bag’ به معنای کیسه شکر نامید زیرا اولین چیزی که برای کافه جدیدش خرید یک کیسه قند بود. «اسپرسو»، «موکا» و «لاته» نیز برای انتخاب اسم کافی شاپ، خوب به نظر می‌رسند. در بسیاری از شرکت های ایرانی نیز می توانید این موضوع را مشاهده نمایید. مثال های بالا صرفاً موارد محدودی به منظور ارائه ایده برای اسم سایت بود. در بخش زیر به تعدادی از اسامی مرتبط با کسب و کارهای مختلف اشاره کرده ایم.

به ویکی دانا خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه. از حرف اول بعضی از کلمات مانند پی وی سی استفاده نشود. ازکلماتی مثل ایثارگران و شاهد و امانند اینها که در انحصار نظارت سازمان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد استفاده نشود.

اسامی و ایده هایی که به ذهنتان می رسند را سریعاً یادداشت کنید

پس بهتر است از استفاده از کلماتی که برخی حروف آن در زبان سایر کشور‌ها نیست خودداری کنید. همچنین مراقب باشید نام انتخابی شما در سایر زبان‌ها معنای نامناسبی را تداعی ثبت شرکت نکند. برخی از کلمات را می‌توان در اسم شرکت استفاده کرد اما باید بدانید آن‌ها جز سیلاب‌ها شمرده نمی‌شوند و در انتخاب نام شرکت باید از سه سیلاب دیگر نیز استفاده شود.

هر مشاغل مجموعه خاصی از افراد را به عنوان مشتری ایده آل دارد. با هدف قرار دادن آنها ، یک تجارت می تواند منابع خود را برای تهیه برنامه های بازاریابی خاص متمرکز کند. با هدف قرار دادن تنها مشتریانی که اهمیت دارند ، در وقت و انرژی و هزینه خود صرفه جویی می کنید. مالکیت اسم برند تنها 10 سال اعتبار دارد و بعد از گذشت ده سال باید مالکیت خود را تمدید کنید. اگر تمدید نکنید دیگر مالک برند خودتان نیستید پس حواستان را جمع کنید.

اولین چیزی که باید هنگام نام گذاری مشاغل کشاورزی خود اطمینان حاصل کنید این است که باید یک اسم ساده و آسان باشد. اگر می خواهید افراد نام شرکت شما را به خاطر بسپارند ، به این توصیه ما عمل کنید. تخصیص عین نام با همان زبان و با رسم الخط فارسی به شعبات و نمایندگی های شرکتهای خارجی ممکن می باشد . استفاده از گویش ها و لهجه بومی در نامهای پیشنهادی با ارائه تائیدیه از کتب فرهنگ بومی و درغیراین صورت با ارائه تائیدیه از فرمانداری ، شورای شهر، بخشداری بلامانع می باشد . متقاضی تعیین نام می بایست احدی از سهامداران یا موسسین یا وکیل رسمی دادگستری ( با ارائه وکالتنامه ) باشد . روش بهتر این است که تنها افراد کلیدی را درگیر کنید.

بنابراین ، نامی را انتخاب کنید که بعداً لازم نیست آن را تغییر دهید. یک نام ساده و آسان به خودی خود به اندازه کافی برای تجارت شرکت کشاورزی شما مناسب نیست. این نام باید معنایی داشته باشد که ایده کسب و کار جدید شما را منتقل کند. با چنین نامی می توانید مشتریانی را که به دنبال نوع خدمات و محصولات شما هستند هدایت کنید. من در حوزه محصولات چوبی و ام دی اف فعالیت میکنم و اسم برندمون بلوط هست. قبل از آن که به سراغ ای پنج قدم برویم، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حالا که در مراحل راه‌ادازی کسب‌وکار خود هستید، حتماً به صفحه «آموزش راه‌اندازی کسب‌وکار» سایت ما سری بزنید و مطالبش را به هیچ وجه از دست ندهید!

ببخشید من هر چقدر که از شیوه های مختلف استفاده می کنم برای اسم ….یا اسمم به ذهنم نمیرسه یا بعد از کلی وقت میبینم که اون اسم رو گرفتن به نظرتون چه کار کنم .. بهت پیشنهاد می‌کنم اینستاگرام مارو دنبال کنی، حتماً تو شروع کار بهت کمک میکنه. در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب کنید. اگر در حال حاضر مشتریانی برای محصولات خود ثبت برند دارید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین مثل ارسال ایمیل انبوه از آن‌ها بخواهید راجع به اسم برند جدیدتان نظر بدهند. خوبی این روش (ارسال انبوه ایمیل) کم‌هزینه بودن آن است. احتمالاً بعد از مدتی متوجه می‌شوید یکی دوتا از این دسته‌ها بیشتر با سلایق شما جور درمی‌آیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید.

ویژگی های اسم سه سیلابی

با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی انگیزه متعلق به شرکت تجارت الکترونیک ستاره است. فهماندن تک‌تک این حروف به مشتریان زمان و هزینه بالایی می‌طلبد و از آنجا که شما مثل شرکت‌هایی مثل IBM و BMW منابع مالی عظیمی در اختیار ندارید ریسک این کار بالاست.

چنانچه نام پیشنهادی مشمول بند های فوق باشد، فقط در صورت ارائه رضایت نامه کتبی شخصیت حقوقی مقدم در قالب صورتجلسه هیات مدیره، قابل ثبت است. در صورتی که متقاضی به نتیج کارشناسی نام، اعتراض داشته باشد،مراتب را با ذکر دلایل خود در قالب فرم اعتراض، به مرجع ثبت شرکت های بررسی کننده نام،اعلام تا کارشناسی مجدد صورت پذیرد. مهلت اعتبار نام تایید شده شرکت که منجر به ثبت و آگهی می گردند، نامحدود است. در صورتیکه نام تایید شده شرکت در شرف تاسیس یا تغییر منجر به ثبت و آگهی نگردد صرفا سه ماه از تاریخ تایید نام اعتبار دارد. این مدت برای شرکت های سهامی عام، ۶ ماه ار تاریخ تشکیل مجمع عمومی موسس می باشد. خلاق باشید و برای انتخاب نام شرکت فکر کنید و تمام ایده ها و تفکرات خود را یادداشت نمایید.