مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری توسط متقاضی

در ادامه برخی موارد را به شما شرح می دهیم هرچند با یک تماس با موسسه می توانید هزینه ثبت شرکت و تغییرات را مطلع شوید. چنانچه قصد ثبت تغییرات شرکت را دارید، ثبت میزان به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله سعی بر این داشتیم تا همه موارد را برای شما یادآوری کرده و به شما آگاهی کامل بدهیم. شما در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال در زمینه ثبتی می‌توانید با مشاورین خبره ما در این زمینه تماس بگیرید ثبت برند تجاری تا گام به گام در ثبت تغییرات شرکت، شما همراه شما باشند. در مرحله ی دوم باید اطلاعاتی همچون تکمیل نوع صورتجلسه خود، که به یکی از شیوه های مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی سالیانه، مجمع عمومی فوق العاده و … است، تکمیل مشخصات شخصی متقاضی، تعیین وکیل و یا نبودن متقاضی، تاریخ برگزاری جلسه پس از تکمیل آن باید بر روی فیلد پذیرش موقت را انتخاب کرده سپس به شما شماره 19 رقمی داده می شود.

از جمله اقدامات اولیه برای ثبت شرکت تصمیم درباره تعیین موضوع فعالیت شرکت است که حدود عملیات و فعالیت شرکت را مشخص می کند. اینکه چه موضوعی برای شرکت خود انتخاب کنید تا فعالیت شما محدود نشود بسیار مهم است. قصد ما راهنمایی شما در چگونگی تعیین موضوع فعالیت شرکت است تا حداکثر حدود فعالیت را داشته باشید. در ادامه مطلب انواع موضوع فعالیت شرکت را به طور مفصل بیان می کنیم. مهم ترین دلیل راه اندازی سامانه پایدار ثبت جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف به موسسات ثبتی و حقوقی برای ثبت برند ،ثبت شرکت و اخذ ایزو می باشد. با توجه به اینکه خدمات ثبتی و حقوقی قیمت تعریف شده و مصوبی ندارند، اکثر اوقات کاربر، مشمول پرداخت سودهای نجومی به عنوان هزینه ثبت برند به موسسات دیگر می گردد.

  • اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید.
  • ما از ابتدای کار در زمان اخذ کد اقتصادی مالیاتی و اخذ کد ارزش افزوده تا اخذ پلمپ دفاتر در کنار شما خواهیم بود که بدون نیاز به قانون گریزی و دور زدن مالیات (که اگر این کار را بکنید حتما شما رو پیدا می کنن و جریمتون می کنن) به حساب کتاب مالی خود رسیدگی کنید.
  • شماره فکس، ایمیل و آدرس از جمله اطلاعاتی است که باید کامل شود.
  • 2- البته حق دارید چون شرکت مسئولیت محدود کمترین دردسر را دارد.
  • البته در صورتی که فردی اقدام به فعالیت تجاری دارد و تا کنون آن را به ثبت نرسانده از قانون تخطی کرده و از سوی قانون به پرداخت جریمه محکوم می شود .

همینطور شرط انتخاب اسم این است که غیر تکراری باشد و فرد دیگری از قبل برای ثبت کردن آن اقدام نکرده باشد. اداره کل ثبت شرکت ها با نام دیگر سازمان ثبت اسناد هم شناخته می شود. آگاهی نسبت به روش های ارتباط با این سازمان برای کسانی که قصد تاسیس یک شرکت تازه را دارند، اهمیت بالایی دارد و بیشتر از این قوانین مرتبط با این سازمان باید کاملا فهمیده و توسط تاجران استفاده شود.

آدرس و شماره تماس اداره ثبت شرکت ها در سراسر استان های ایران عبارتند از :

برای تعیین موضوع فعالیت شرکت ابتدا باید با شرکای خود مشورت نمایید.موضوع فعالیت شرکت به اهداف شرکت بستگی دارد. هنگام تاسیس قانونی موسسه غیر تجاری، نیازی به ارائه برگه استعلام سابقه کیفری و سوءپیشینه اشخاص نیست. این تشکیلات و موسسات می‌توانند عناوینی از قبیل انجمن، کانون یا بنگاه و امثال آن اختیار نمایند ولی اتخاذ عناوینی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارد از طرف موسسات مزبور ممکن نخواهد بود. سلام من یکی از وراث شرکتی به ثبت رسیده هستم سایر ورثه ۹۲درصد سهام شرکت را فروختند برای اینکه باقی مانده شرکت که سهم من است را مدارکش را به دست بیاورم چطور اقدام کنم ویابه کجا بایدمراجعه کنم. باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است.

در مقالات موجود در سایت به طور کامل درباره انواع این شرکت ها صحبت کرده ایم. در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد.

نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود. در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد. در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید.

من جواز کسب تولیدی پوشاک دارم میخوام یک اسم برای تولید انتخاب کنم و ثبت بشه. در این قسمت به عناوین شرکت هایی که به صورت فوری می توان تاسیس کرد اشاره می کنیم. مجموعه ما چه خدماتی به شما می تواند ارائه کند؟ با افتخار هر خدماتی که در این زمینه بخواهید با بهترین کیفیت و بالاترین رضایت دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات غیر حضوری علاوه بر مالی، در زمان خود هم صرفه جویی خواهید کرد. باید ابتدا در هر یک از مناطق آزاد مهم ترین استعداد آن را دریافت و بدنبال درآمدزایی از آن طریق بود.

سامانه ثبت شرکتهای غیر تجاری

به جهت اینکه مقاله فعلی با مقاله قبلی از نظر کیفی قابل تشخیص باشد، مقاله قبلی را نیز در انتهای صفحه مجدد قرار داده ایم و تشخیص کیفیت نوشته فعلی را با نوشته های پیشین یا سایر نوشته های موجود در اینترنت بر عهده کاربران گرامی گذاشته ایم. در این بخش هر آنچه که باید در ثبت شرکت رابطه با تعیین نام شرکت ها ، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های آن بدانید ، عنوان شده است . تهیه اساسنامه ای که بر اساس اصول و قواعد حاکم بر امور جاری و مدیریتی شرکت باشد . میزان سرمایه اولیه پنج میلیون ریال است و سرمایه مورد نظر توسط موسسین و مردم تامین می گردد .

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای اهواز

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی ویستا آریا محفوظ می باشد. همانطور که از نام شرکت های غیرانتفاعی مشخص است بنیانگذاران آن قصد سودآوری نداشته و بیشتر برای امور خیریه یا احزاب یا صندوق های قرض الحسنه یا کارهای نیکوکاری تشکیل شده و گرد هم آمدند و برعکس شرکت های انتفاعی با رویکرد دستیابی به منافع مالی و سود و درآمد تشکیل شده است. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد. همچنین میتوانید اخبار و آموزش های مارا دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید.

این‌گونه موسسات اصطلاحاً «موسسات غیر انتفاعی» نامیده می‌شوند. کلیه فعالیت‌های اجتماعی از قبیل انجمن‌های اسلامی، علمی، تخصصی، احزاب سیاسی، موسسات خیریه و صندوق‌های قرض‌الحسنه در قالب این تشکیلات متصور هستند. درخواست ثبت موسسان این مجموعه‌ها پس از ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها، از نیروی انتظامی استعلام می‌شود و پس از وصول پاسخ مثبت به ثبت رسمی می‌رسند. «موسسات غیر تجاری» تشکیلاتی هستند که برای مقاصد غیر تجارتی تاسیس می‌شوند. در نوع اول، موسسان قصد انتفاع از فعالیت‌های مجموعۀ خود را ندارند و اصطلاحاً غیر انتفاعی هستند مانند انجمن‌های خیریه. اما در نوع دوم، امکان کسب منافع مادی و تقسیم آن بین اعضا وجود دارد مانند آموزشگاه‌های زبان خارجی.

معمولا اگر تمامی مراحل را بدون اتلاف وقت انجام بدهید ثبت تغییرات شرکت طی 10 روز کاری امکان پذیر است، کمتر از این زمان هم به دلیل اینکه صورتجلسات در اداره باید توسط کارشناس بررسی شوند از عهده موسسات ثبت خارج است. ما در موسسه ثبت میزان صورتجلسات را یک روزه به شما جهت امضا تحویل می دهیم. کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن چه شخص حقیقی و چه شخص حقوقی می تواند اقدام به صادرات و واردات کند. لازم به ذکر است که برای دریافت کارت بازرگانی باید کد اقتصادی داشته باشید. اما برای دریافت کارت بازرگانی چه مدارکی لازم است؟ اشخاص درخواست کننده کارت بازرگانی چه شرایطی باید داشته باشند؟ مراحل اخذ این کارت چگونه است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل شما را برای دریافت کارت بازرگانی راهنمایی کنیم.

اعضای هیئت مدیره شرکت من (موسسه غیر تجاری)۳ نفر و بازرس اصلی و علی البدل هم سهم دارند .که بازرس اصلی فوت شده است. با توجه به قانون کسانی که سهام برای شرکت ارائه می دهند را هیئت پیگیری ثبت تغییرات شرکت مدیره گویند. رئیس هیئت مدیره از طریق سهامداران با تصمیم و رضایت خودشان حداقل به مدت دوسال انتخاب می شود. هیئت مدیره وظیفه دارد که یک نفر رئیس و یک نفر نایب رئیس انتخاب کند.