نام شرکت و نمونه اسم های سه سیلابی زیبا

تعلام اولیه حدود ۴۵ روز می باشد تا آگهی اول و بعد از این ۴۵ روز ، ۳۰ روز برای آگهی دوم زمان می برد و برای آگهی سوم ، ۳۰ روز بعد از آگهی دوم یعنی حدود ۱۰۵ روز در مجموع. البته این زمان با توجه به قوانین روز اداره مالکیت صنعتی و علائم تجاری می تواند متغیر باشد . هنگامی که در یک نام پیشنهادی،ترکیبی از دو واژه فارسی،تداعی کننده یک واژه بیگانه باشد،امکان ثبت آن وجود ندارد. چنانچه نام شخصیت حقوقی به صورت مقید ثبت شده باشد امکان انتخاب نام جدید مشتق از آن به صورت مطلق برای شخصیت حقوقی دیگر وجود ندارد.

نقوم بجمع أفضل الصور من مصادر مختلفة نشرها العديد من المستخدمين حول نمونه اسم شرکت خدماتی. جمع آوری سهامداران و سرمایه آنان و انتخاب اسم شرکت و تهیه اساسنامه از مراحل اولیه تاسیس شرکت سهامی عام محسوب می شود. در اساسنامه شرکت بایستی اسم انتخابی شرکت، موضوع و هدف تاسیس و مدت اعتبار ثبت شرکت در تهران شرکت و نام مدیران و مجمع عمومی و بازرس شرکت در آن درج شود. همچنین سهام موجود و مبلغ سهام و نحوه انتقال باید در این اساسنامه تماما ذکر شود. مرحله بعدی در ثبت و تشکیل شرکت تهیه طرح پذیره نویسی و انتشار اعلامیه خواهد بود. تشکیل سرمایه و تخصیص آن از مراحل بعدی تشکیل این شرکت می باشد.

با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید. مثلا استفاده از نامی مانند “لوازم آشپزخانه مروارید” شما تغییرات شرکت را به لوازم آشپزخانه محدود خواهد کرد. استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و هم می‌تواند توصیفی از شرکت شما باشد. شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید.

مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند. چنانچه تفاوت نام پیشنهادی با نام ثبت شده تنها در استفاده از پسوند جمع(نظیر ون،ین،ها و یا جمع مکسر)یا حذف آن باشد امکان ثبت آن وجود ندارد. نام یا نام اختصاری یا حروفی که رسماَ متعلق به دولت باشد از قبیل ایران،کشور،ناجا، مگر با ارائه مجوز از مقام صلاحیت دار دولتی. درصورتی‌که برندتان بین‌المللی است، می‌توانید از my یا the در ابتدا و online یا world در انتها اضافه نمایید. اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. مثلا نام شرکت شما کالاسازان خوشخواب هزاره سوم است و شما روی کلمه خوشخواب به عنوان نام تجاری خود تمرکز می‌نمایید.

طبق ماده ی 84 قانون تجارت در مجمع عمومی فوق العاده، دارندگان بیش از نصف سهامی که حق رای دارند باید حاضر باشند. اگر در اولین دعوت، حد نصاب مذکور حاصل نشد، مجمع برای بار دوم دعوت و با حضور دارندگان بیش از یک سوم سهامی که حق رای دارند رسمیت یافته و اتخاذ تصمیم خواهد نمود، به شرط آن که در دعوت دوم نتیجه ی دعوت اول قید شده باشد. لذا با اینترنتی شدن روند ثبت شرکت، این کار دیگر کاری طاقت فرسا نیست ، بلکه با الکترونیکی شدن آن، دیگر کمتر نیازی به موسسه های ثبت شرکت وجود دارد و شخص متقاضی با پر کردن فرم مربوطه که حاوی اطلاعات مربوط به متقاضی و شرکت می باشد ،می تواند به راحتی به ثبت شرکت اقدام نماید. برای انتخاب نام مناسب نیز شرایط و قوانین خاصی درقانون تجارت لحاظ شده است که برای اطلاع از آن ها به راهنمای انتخاب نام شرکت مراجعه نمائید.

اسم شرکت خاص

برای یک شرکت معدنی در خراسان جنوبی به دنبال یک اسم سه بخشی هستم اما هنوز به هدفم نرسیدم. بنده برای یک شرکت دانش بنیان که در زمینه تولید ادوات کشاورزی فعالیت خواهد داشت به چند نام مناسب نیاز دارم . برای یه کاره اینترنتی در زمینه هنر و طراحی، یه اسم خاص میخواستم. گروهی دیگر به دلیل انتخاب سریع و بدون فکر اسم شرکت در بلند مدت با مشکل روبرو خواهند شد و به همین دلیل اقدام به ثبت نام دیگر در ادامه روند ثبت می کنند. رشد صنعت و تجارت در این استان بسیار چشمگیر بوده و از همین جهت است که مقوله ثبت شرکت نیز در این کلان شهر بسیار مهم است.

اولین مرحله از ثبت شرکت، ثبت سامانه ای اداره ثبت شرکتها می باشد. در این ثبت سامانه ای کلیه مشخصات افراد اعم از سهامداران و اعضا هیئت مدیره به همراه کلیه اطلاعات شرکت اعم از آدرس، مقررات و قوانین، مزان سهم الشراکه و حق امضا و غیره در این سامانه ثبت می گردد. وقتی که در مورد پیشرفت یک کسب و کار برنامه ریزی می کنیم اولین اقدامی که باید انجام دهیم انتخابنام شرکتمناسب برای کسب موفقیت می باشد. انتخاب صحیح یک نام برای شرکت شما می تواند باعث موفقیت شما گردد و این در حلی ست که انتخاب نادرست میتواند ضررهای جبران ناپذیر بوجود آورد. در نظر گرفتن سلایق مخاطبین و مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد و بررسی های آماری بر روی سلایق افراد نشان می دهد که تمایل مردم برای انتخاب اسامی اصیل ایرانی بسیار بالا است.هنگامیکه یک اسم زیبا به ثبت رسید، استراتژی شما برای شناساندن اسم شرکت تان به مخاطبین بسیار حائذ اهمیت می باشد.

جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان برای ثبت شرکت فوری و کم هزینه با قوانین سال ۱۴۰۰ با ما تماس بگیرید. آدرس شرکت یکی از ارکان مهم در شرکت می باشد که باید تاییدیه آن را نیز از اداره پست دریافت نمود .آدرس ارائه شده به سازمان ثبت شرکت ها میبایست تجاری باشد و در صورت استیجاری بودن قرارداد رسمی آن قابل ارائه باشد .برای ثبت شعبه هر استان باید به صورت مجزا در همان استان ثبت شود و فقط ثبت در مرجع مورد تایید نیست. این شراکت موجب نوعی همکاری و مشارکت قراردادی بین افراد با توجه به میزان سهم هر یک از آنها می شود. در پایان نیز به نسبت سهم و درصد سرمایه گذاری، سود حاصل از سرمایه گذاری بین آنها تقسیم می شود.شرکت ها به دو دسته، شرکت های تجاری و شرکت های مدنی تقسیم می شوند. شرکتهای تجاری، به شرکت های قراردادی و عقدی اطلاق می شود که به واسطه ضوابط و قوانین تجاری و مالی، به عملیات تجاری، سرمایه گذاری وگرفتن سهام همراه با سودی معین می پردازند. در مورد مدت شرکت، در قانون تجارت ایران ذکری به عمل نیامده و معمولاً شرکا در هنگام تشکیل شرکت، مدت آن را نامحدود قید می‌کنند.

چه شرکتهایی بیشتر استفاده می شود:

غیر از سرمایه داران و سهامداران، سایر دستگاه های دولتی نیز می توانند در شرکت های تعاونی مصرف نقش ویژه ای داشته باشند و در واقع سهام دار باشند. با تحویل مدارک درخواستی و اطلاعات شرکت موردنظر در زمینه مورد نظر شرکت با توجه به تخصص کارشناسان در تمامی زمینه­ ها می­توانند به این مهم دست یابند. تاسیس شرکت­ در گذشته پروسه­ای زمان­بر و دارای مراحل اداری و قانونی حوصله بر بوده است. در اولین مرحله­ی ایجاد کسب و کار، ثبت ایده و شرکت دغدغه­ ثبت برند ی افراد می­باشد. افراد دارای ایده و تجربه را برآن داشته تا برای ایجاد کسب و کار مستقل در راستای توسعه­ ی تولیدات و شرکت­های داخلی، دست به ایجاد شرکت بزنند. نحوه انحلال اختیاری شرکت و ترتیب تصفیه امور آن، مشخص کردن آغاز و پایان سال مالی شرکت و موعد تنظیم ترازنامه و حساب کردن سود و زیان شرکت با تسلیم آن به بازرسان و به مجمع عمومی سالانه، تعیین این موضوع که شرکت یک بازرس خواهد داشت یا بیشتر و نحوه انتخاب و مدت مأموریت بازرس .

  • ر- دیگر اقداماتی که در قسمت تعیین نام صورت می گیرد با توجه به کثرت شرکتهای ثبت شده در ایران تعیین شماره ثبت شرکتها می باشد.
  • بهتر است قبل از اقدام به تاسیس مدارکات و مجوزات بعضی از موضوعات فعالیت که نیاز به مجوز دارند و سوپیشینه ها آماده باشد تا در روند کار با مشکلی مواجه نشود .
  • توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا برای برند و شرکت حائز اهمیت است.
  • استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و هم می‌تواند توصیفی از شرکت شما باشد.

به این جهت مقررات زیادی درباره ی آن ها وضع شده که رعایت تمام آن ها از عهده ی اشخاصی که می خواهند شرکای محدودی داشته باشند خارج است. بر عکس، شرکت های با مسئولیت محدود، از این قیود تا اندازه ای آزاد هستند. (این گونه شرکت ها اغلب از اشخاصی تشکیل می شوند که با یکدیگر دوست و یا همکارند و در حقیقت شرکتی فامیلی اند) در ممالک خارج هم، گر چه گاهی اتفاق می افتد که شرکت با مسئولیت محدود دارای شرکای زیادی باشد ولی اکثرا شرکا محدود و انگشت شمارند.

اسم شرکت : ۱۴۱ نمونه اسم تجاری شیک برای شرکت

اگر چه تمام سهم‌الشرکه شرکت، باید در شرکت با مسئولیت محدود در بدو تاسیس پذیره‌نویسی و پرداخت شود اما این پرداخت ممکن است صوری باشد. شرکت دارای اسم مخصوصی است که باید متضمن عبارت «با مسئولیت محدود» باشد؛ در غیر این صورت، در مقابل اشخاص ثالث، شرکت تضامنی محسوب می‌شود و تابع مقررات این نوع شرکت خواهد بود. تشکیل این نوع شرکت برخلاف شرکت سهامی، نیاز به تشریفات پیچیده‌ای ندارد، بلکه کافی است دو شریک وجود داشته باشند و سرمایه‌های نقدی و غیرنقدی خود را روی هم جمع کرده و تسلیم کنند تا شرکت تشکیل شود.

همانطور که گفتیم شرکت سهامی جز یکی از انواع شرکت های تجاری در ماده 20 قانون تجارت آمده است . شرکت سهامی بر اساس ماده 1 قانون تجارت « به شرکتی گفته می شود که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است . » این تعریف شرکت سهامی به طور کلی است اما خود شرکت های سهامی به دو دسته سهامی عام و سهامی خاص تقسیم می شود .

انتخاب اسم شرکت

اسم انتخاب شده باید بتواند ارزش و تجربه را میان محصولات انتقال بدهد. بعضی ازکارشناسان بر این باورند که اسم های انتزاعی بهترین اسم ها می باشند. سپس، یک تصویر کلی از تصاویر بصری مربوط به شرکت خود را ایجاد کنید.