نحوه تصدیق اصالت سند مالکیت + نحوه استعلام سند رسمی Estate Ssaair

در بخش انصراف از درخواست میز خدمتسامانه سازمان ثبت اسنادامکان انصراف از درخواست برای افرادی که قبلا در این سامانه درخواستی را ثبت کرده اند، وجود دارد. هر یک از دفاتر طلاقی که زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت می کنند، دارای ظرفیت مشخصی برای ثبت واقعه هستند. لازم است که افراد برای حضور به این دفاتر، ابتدا به سایت ssaa.ir مراجعه کنند و از قسمت خدمات غیر حضوری، لیست دفاتر طلاق دارای ظرفیت ثبت واقعه را مشاهده کنند. «شماره مستند نمایندگی» و «تاریخ مستند نمایندگی» نیز بر اساس همان مستند پر می شود.«تاریخ شروع نمایندگی» و «تاریخ پایان نمایندگی» نیز نشانگر تاریخی است که شخص در سمت نمایندگی حضور دارد. سهام/ سرمایه اشخاص در این صفحه اطلاعات مربوط به سهام و سرمایه شخص وارد می شود. امکان عضویت در شرکت تعاونی عام برای همه افراد وجود دارد و قسمتی از سرمایه شرکت توسط فروش سهام به عموم مردم تامین میشود.

یکی از مهم ترین کارکرد های این بخش از سامانه برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن است که با وارد نمودن شماره پلمپ دفاتر تجارتی شان می توانند اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی کنند . یا تجاری باید هزینه ی بالایی پرداخت شود و گاهی به دلیل اینکه سند ارزش قانونی ندارد یا فروش مال غیر صورت گرفته است شخص دچار مشکل می شود. بهتر است با سامانه استعلام الکترونیکی ملک آشنا شوید تا بتوانید از آخرین وضعیت ملک مورد نظر اطلاع پیدا کنید به همین جهت ما در این مقاله تصمیم گرفتیم به معرفی سامانه استعلام الکترونیکی ملک بپردازیم. همچنین وارد نمودن حداقل يکی از سه قلم اطلاعاتی شناسه ملی شخصیت حقوقی، شماره ثبت شخصیت، نام شخصیت الزامی است. جستجو با وارد کردن هریک از این سه قلم نیز انجام می شود و نیازی به پرکردن سایر موارد نیست. تمامی اطلاعات من جمله نام ، نام خانوادگی ، شماره همراه ، تابعیت و … وارد نمایید ، سپس تعیین کنید دریافت مدارک و کلیه امور مربوطه توسط متقاضی صورت بگیرد یا یک وکیل .

  • وجود دارد که افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای، هر یک از کتاب های موجود در بخش کتابخانه سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک را دریافت کنند و اقدام به مطالعه آن نمایند.
  • این قسمت از سایت اداره ثبت اسناد و املاک ، امکان ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها و موسسات مانند تغییرات هیات مدیره، بازرسان یا تغییرات سرمایه شرکت را به کاربران سایت می دهد.
  • اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند .
  • سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور با هدف ارائه خدمات آموزشی به مردم راه اندازی شده است و در حال حاضر جامعه هدف خاصی را برای آموزش پوشش دهی می کند.

در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد . در این وضعیت با مراجعه به این بخش از سایت تمامی موارد مندرج در صورتجلسه من جمله تاریخ جلسه ، نوع تصمیم و دیگر اطلاعات مورد نیاز را در سامانه تکمیل نموده و در انتها ، رسید پذیرش به همراه مدارک در پوشه مخصوصی به اداره تسلیم می گردد که مراحل بعدی را طی کند و در انتها به صدور آگهی ختم شود . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد .

سیر تا پیاز آموزش سیستم جدید ثبت آنی دفاتر اسناد رسمی

به لحاظ گذشت یک قرن از عمر نظام ثبتی کشور فرصت را جهت باز خوانی مبانی حقوقی ، علمی ، فنی و نیز واکاوی بر نامه ها ، طرح ها ، فعالیت ها و اقدامات خود مغتنم شمرده و همایش بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با محور های ذیل برگزار می نماید . لذا بدین وسیله از همه اندیشمندان و صاحب نظران جهت ارسال مقاله دعوت بعمل می آورد . سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال های اخیر قوه قضاییه کشور به منظور تسهیل در امور مربوط به قوه قض…

در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد.

www.ssaa.ir

یکی از بخش هایی که در میز خدمت این سازمان وجود دارد، بخش ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. این بخش از قسمت های مختلف دیگری تشکیل شده است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. در صورتی که دارای اسناد و یا اوراقی هستید که از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شده است، اما می خواهید که اصالت این اسناد و اوراق را بررسی کنید، می توانید به سامانه و بخش میز خدمت الکترونیک وارد شوید. یکی دیگر از سامانه های اینترنتی که توسط دولت راه اندازی شده و بر خلاف سایت اداره ثبت اسناد و املاک، ثبت نام در آن اجباری است، سامانه املاک و اسکان کشور بوده که در مقاله زیر به طور کامل توضیح داده شده است. از آنجا که توجه به نکات ذکر شده در سامانه اطلاع‌رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، جهت طرح برون‌سپاری حائز اهمیت است. خط قرمز‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در استفاده از این طرح، دریافت تعرفه بر اساس دستورالعمل‌ها و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم، دقت مطلوب نقشه‌ها، محدود بودن بازه زمانی ارائه نقشه‌ها و تهیه نقشه صرفاً توسط خود نقشه بردار می‌باشد.

استعلام شماره موبایل

هدف این وب‌سایت اطلاع‌رسانی و آموزش به عموم و همکاران برابر با شئون سردفتری و دفتریاری بوده و جنبه تبلیغ برای دفتر، سردفتر و دفتریار دفتر اسناد رسمی ۷۷۸ تهران ندارد. برای استعلام شناسه ملی شخصیت حقوقی می توانید به آدرس ilenc.ssaa.ir مراجعه نمایید. در صورت ثبت‌نام در سایت، تمام اسنادی که با کد ملی شما در سامانه ثبت آنی ثبت شده باشد نمایش داده می شود. بنابر ماده یک دستور العمل های اجرایی ، درخواست کنندگان باید اطلاعات مربوطه را بر اساس فرم ها وارد نمایید و پس از مراجعه به سامانه مذکور متناسب با درخواست ، تمامی اطلاعات را باید به صورت گام به گام تکمیل نمایید . برای طرح هر نوع شکایت پس از ورود به سامانه ثبت من، از بخش شکایت، موضوع خود را شرح دهید که آموزش آن در ویدئو فوق قابل مشاهده است.

در صورتی که به فرم های اجراییه اسناد رسمی نیاز دارید، می توانید از طریق بخش فرم های اجراییه اسناد رسمی اقدام به دریافت این فرم ها کنید. در این بخش امکان دریافت فرم های اجراییه چک، اجراییه مهریه، اجراییه قرارداد بانکی و … در صورتی که اقدام به ثبت درخواست در هر یک از زمینه های ثبت تاسیس، صورت جلسه تغییرات، اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی و … کرده اید و دارای کد پیگیری می باشید، می توانید از بخش پیگیری درخواست، درخواست خود را پیگیری نمایید. از جمله اطلاعاتی که برای ممنوع الخروجی بودن در سامانه ssaa.ir باید وارد شود، می توان به نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد اشاره کرد.

در این قسمت به‌ صورت خلاصه تمامی گزینه ‌های بخش آزمون ‌های حقوقی را به شما معرفی می‌ کنیم. ✔️ این سامانه امکانات مختلفی اعم از امکان ثبت شرکت و موسسات مختلف را ایجاد می کند که تمام امکانات ارائه شده توسط این شرکت در این مقاله گفته شده است. در صورتی که قصد ثبت شرکت و موسسات تجاری را دارید، می بایست که اقدام به تکمیل یک سری فرم ها کنید. لیست فرم های مورد نیاز در این بخش قرار داده شده اند و این فرم ها در این بخش قابل دریافت می باشند. متقاضیان شرکت در طرح برون سپاری نباید دارای سوءپیشینه کیفری مؤثر باشند و قبل از طی دوره آموزشی، باید گواهی مربوط به عدم سوء پیشینه را اخذ و ارائه کنند. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید .

البته در کنار سایت اصلی اداره ثبت اسناد و املاک، این سازمان، سایت های دیگری نیز در سال های اخیر راه اندازی نموده کهسامانه نوبت دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران th.ssaa.ir و سامانه شمیم shamim.ssaa.irنمونه هایی از آنها می باشد. اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت ثبت تغییرات شرکت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند . ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . لازم است فرد به دفاتر ثبت اسناد رسمی مراجعه کرده و مدارک شناسایی خود را ارائه دهد. لازم به ذکر است استعلام ملک با کد ملی تنها به صورت حضوری و با ارائه ی مدارک شناسایی انجام خواهد شد.

نکته‌ ای که وجود دارد این است که زمان برگزاری آزمون سردفتری همانند سایر آزمون‌ های مهم کشوری نبوده و تاریخ مشخصی برای برگزاری این امتحان در سالیان متوالی تعیین نشده است؛ در واقع آزمون سردفتری هر چند سال یک بار توسط سازمان ثبت اسناد رسمی و املاک کشوری در فواصل زمانی مختلف برگزار شده است. در سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور امکان دسترسی به بخش کتابخانه الکترونیک نیز وجود دارد. ثبت شرکت در این بخش کتابخانه الکترونیک یک سری اطلاعات در رابطه با سازمان اسناد و املاک، قوانین مربوط به آن و … وجود دارد که افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای، هر یک از کتاب های موجود در بخش کتابخانه سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک را دریافت کنند و اقدام به مطالعه آن نمایند. اولین بخشی که در قسمت مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد ارائه شده است، بخش ثبت اظهارنامه اختراع می باشد.

در بخش از میز خدمت سامانه ، خدمات خاصی ارائه می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. از جمله بخش هایی که در میز خدمت سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش درخواست کد فراگیر است. در این بخش امکان ثبت درخواست کد فراگیر و دریافت آن و پیگیری درخواست ثبت شده وجود دارد. چنانچه ثبت برند فردی قصد داشته باشد تا اختراع علامت تجاری یا طرح صنعتی متعلق به خود را ثبت نماید ابتدا لازم است تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل نماید که این امر از طریقبانک اطلاعاتی اختراعات طرح های صنعتی و علائم تجاری سایت اداره ثبت اسناد و املاک ممکن بوده و جزییات آن در متن مقاله آورده شده است.