نمونه اسم شرکت قابل ثبت

بنیامین. بی بی خاتون. تاج کفش. تافته ثبت برند ی جدا ساخته. علائدین. جهان آسا.

۴- خود را محدود نکنید و تمامی اسامی ممکن را در نظر بگیرید. خلاق باشید و اسمی انتخاب کنید که متمایز بوده یا معنای خاصی داشته باشد. استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و ثبت شرکت هم می‌تواند توصیفی از شرکت شما باشد. کفش زنانه. میتونی شیک ترین کفش های زنانه رو از این قسمت پیدا کنی. برای خرید اینترنتی کفش های زنانه ی با کیفیت تولید ایران به صورت مستقیم از تولید کنندگان .

اسم برای تولیدی

انتخاب اسم فقط بخشی از راه‌اندازی کسب و کار هست که اهمیتش هیچ وقت به اندازه بقیه مراحل و بخش‌های یک کسب وکار نیست. اگر ویدیو را تماشا کردید، پیگیری ثبت تغییرات شرکت وقت آن است که ببینیم، نکات انتخاب اسم برند در کشور خودمان به چه شکل است. هنگام انتخاب اسم برند یا شرکت لازم است که یک سری قوانین رعایت شود.

ثبت ديدگاه لغو پاسخ

همه‌ی دوستان، شرکا و همکاران خلاق خود را در جایی دعوت کنید و از آن‌ها بخواهید تا در مورد اسم شرکت شما نظر دهند. این کار کمک می‌کند تا تعداد زیادی اسم پیدا کنید. سعی کنید برای این جلسه چهارچوب مشخصی تعریف کنید تا بهترین استفاده را ببرید. سپس سعی کنید این اسامی را در دسته‌های خاصی قرار دهید تا بتوانید بهتر به بررسی آن‌ها بپردازید. سوال مشترکی که بسیاری از مشتریان وب رمز در هنگام راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی و همچنین در زمان ثبت دامنه ‌می‌پرسند این است که چه نامی را برای برند و سایت خود برگزینند. در این مقاله ۱۶ نکته مهم برای انتخاب اسم برند را بررسی خواهیم کرد که با توجه به این موارد می‌توانید یک نام تجاری ماندگار را انتخاب کنید.

ثبت شرکت دیاکو ، با سالها تجربه در خصوص مسائل حقوقی و ثبتی شرکتها در خدمت شماست . جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای جداگانه درخواست گردد. تعیین انتخاب نام شركت و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ای نداشته مؤسسین قصد تاسیس آن را دارند. تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند. تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری خارجی كه در كشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها در ایران تاسیس می شود.

۲- استفاده از چاشنی مخصوص و منحصربه‌فرد برای پررنگ و لعاب‌تر کردن نام شرکت تجاری. همین موقع ها بود که یک میوه فروشی اومد و اسم میوه فروشیش رو گذاشت ( میوه فروشی دستچین) من که خیلی خوشم اومد و می رفتم ازش خریدمیکردم چون می دونستم میذاره میوه ها رو خودت دست چین کنی و درهم فروشی نمی کرد. نام‌هایی که در آنها از عناوین، اسامی و اصطلاحات بیگانه استفاده شده باشد.

این کار می‌تواند به‌تنهایی ضربه‌ای به برند و شرکت شما برند که سال‌ها درگیر آن باشید. در این قسمت تعدادی از نمونه اسم هایی که واجد ثبت بوده اند را به شما معرفی می کنیم. با مطالعه این اسم ها متوجه می شوید که چه نام هایی را می توانید در اسم شرکت و سازمان خود خود به کار ببرید تا مورد تایید سامانه ثبت اسامی شرکت ها قرار بگیرد. سلام برای یه سایت هواپیمایی دنبال اسم برند تجاری خوب هستم میشه راهنماییم کنین.

به جای همه ی اینها، زارا از ویترین های فروشگاه هایش که همه جای دنیا در یک زمان یک شکل هستند و بدنه ی کامیون های حمل لباس هایش برای تبلیغ و نمایش طرح های جدید بهره می گیرد. میلیون ها دلاری که زارا این راه پس انداز می کند برای گشایش ِ فروشگاه های جدیدش صرف می شود. امروز پرادا نه تنها یک مارک شناخته شده برای کیف و کفش است بلکه لباسها،عطر،لوازم تحریر،وسایل تزئینی،موبایل و بسیاری از وسایل ساخت این کمپانی نیز علاقمندان خود را در سراسر دنیا راضی نگه میدارد. مالکان برخی برندهای مشهور جهان خودشان با تغییر برخی واژه‌های مرتبط با برندشان نام‌های برند زیبا و خاص خلق کرده‌اند.

  • جاده ی کفش.
  • عده ای اعتقاد دارند که آدیداس متشکل از حروف اول جمله همه روز من رویای ورزش دارم است.
  • پا گنده.
  • او قصد داشت بر خلاف کامپیوترهای زشت موجود بازار مثل آی‌بی‌ام و دی‌ای‌سی کامپیوتری زیبا و اغواگر بسازد.
  • سلام.وارد عرصه تولید انشالا میخوام وارد بشم‌در بحث‌تولید میوه های خشک و پیرامونش درواقع میشه تو صنعت غذایی.

ظاهرأ این آقای کاردن ربطی به لباسهایی که در ایران به اسم این مارک فروخته میشه نداره. از دل این یک خط دو تا سه کلمه اصلی یا کلیدواژه پیدا کنید که تا حد امکان جوهره برند شما باشند. به طور مثال برای کسب کار شما، لذت، سلامت، چشیدن، سریع و….. در انتها باید به چیزی حدود ۲۰ نام با پتانسیل بالا برسید. در این مرحله درباره این ۲۰ نام نهایی باید تحقیقات برای امکان ثبت قانونی و امکان ثبت دامین برای سایت را بررسی کنید. امیدوارم با به‌کارگیری این اصول بتوانید نامی قدرتمند برای برندتان برگزینید.

ثبت نام

این کمپانی بزرگ در زمینه پوشاک و عطر و ادکلن فعالیت می کند . این کمپانی ادکلن های باکیفیت خوب و خوشبو وارد بازار جهان کرده است . محصولات این کمپانی در کشور ما و کشورهای عربی فروش خوب و طرفداران زیادی دارد . D&G Junior یک برند جداگانه است که لباس های کودکان زیر ۱۱ سال را تهیه می کند. همانند برند بزرگسال D&G، این برند هم گرایشات فصلی دختران و پسران این سنین را دنبال می کند.

پس از ثبت نام شرکت در سامانه ثبت شرکتها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه نام شرکت را مشخص می نمایند. واقعیت این است که تمامی اسم ها می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. برای این کار باید به سایت ثبت علائم تجاری مراجعه کرده و بررسی کنید که کدام یک از این نام‌های تجاری در دسترس هستند. احتمالاً بیش از نیمی از آن‌ها از قبل اِشغال شده باشند! حتی اگر تمامی اسامی انتخابی شما از قبل رزرو شدند، ناامید نشوید! ممکن است انتخاب اسم برند یک فرآیند طولانی و سخت باشد، اما قطعاً ارزشش را دارد؛ چون شما قرار است برای سالیان دراز تمام زمان و پول خود را برای برند کردن این اسم هزینه کنید.

آلتاویستا همچون یاهو پایگاهی اینترنتی است . این نام متعلق به یک شرکت ماشین جستجو گر اینترنتی و محصولات آن است. احتمال اینکه نامی پیدا کنید که همه مزایای بالا رو یکجا داشته باشه خیلی کم هست. یک مثال خوب از خوش آهنگ بودن نام، جرینگ هست که خدمات مالی پرداخت ارائه می‌کنه. جرینگ هم واقعا یک صدا هست (صدای سکه) و هم به موضوع خدمات ربط داره. علاوه بر همه اینها به استعاره عامیانه جرینگی (پرداخت نقد درجا) هم ربط داره.