ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

از سوی دیگر این افراد در صورت رسیدن به سود، (چه سود مالی و چه سود فکری) آن را باهم تقسیم خواهند کرد. قیمتی واحد برای برند وجود ندارد چراکه به عوامل متعددی من جمله طبقات برند ، شهرت و … بستگی دارد ، برای اطلاع بیشتر از تعرفه های انتقال برند با کارشناسان ما در ارتباط باشید . 3- انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان که باید در صورت جلسه ای قید و به امضای کلیه سهام داران رسیده باشد. شرکت در مزایده ها و مناقصه های خصوصی و دولتی که نیاز به رتبه شرکتی دارند.

  • در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید.
  • تایید نشد بقیه اسم ها مورد بررسی قرار بگیرند.) سپس باید مدت شرکت که میتواند محدود یا نا محدود باشد را به همراه موضوع شرکت وارد کنید.
  • در این مرحله شما با کمک مشاوران ما ۵ نام انتخابی خود را انتخاب میکنید، این اسامی باید حداقل ۳ سیلابی و فارسی باشند.
  • بهتر است که کسب و کار خود را در قالب یکی از انواع ثبت شرکت ها که مناسب شماست راه اندازی نمایید.
  • موسسه خدمات اعزام کارشناس در محل را به جهت سهولت در کار برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

با این تفاوت که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، مدارک افتتاح حساب نباید به اداره ثبت شرکت ها ارسال شوند. ابتدا باید صورتجلسات مبنی بر ورود و خروج شریک (در مجمع عمومی فوق‌العاده) تنظیم شود سپس در سامانه ثبت شرکت‌ها ورود اطلاعات شده و در نهایت از طریق پست برای اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شود. ما تلاش می کنیم که به بهترین شکل ممکن و متفاوت خدمات حوزه ثبت شرکتها خود را ارائه دهیم.

شرکت چیست و برای ثبت شرکت باید از کجا شروع کرد؟

حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد. وجود هر یک از سمت های مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس در شرکت سهامی خاص اجباری می باشد. شرکت های عمرانی ، شهرداری که معمولا در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند. اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند (یعنی در کل حداقل three عضو و 2 بازرس برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز می باشد).

این نکته را نیز یادآور می¬شویم که اگر شما خودتان قصد پیگیری امور اداری، تهیه فرم ها، مراجعه به سازمانهای مورد نظر و … را داشته باشید هزینه ثبت شرکت شما نسبت به زمانی که کلیه این امور را به وکیل خود سپرده یا از کمک موسسات مشاور بهره¬مند شوید متفاوت است. استفاده کنید ، همچنین یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در اروپا دریافت اقامت برای مدیرعامل و خانواده وی می باشد . موسسه حقوقی آرمانی با سالها سابقه درخشان ، در این راه شما را یاری می کند ، برای مشاوره رایگان می توانید با مشاورین مجرب و حرفه ای آرمانی ارتباط بگیرید . به موجب ماده 17 قانون تجارت ، تعاونی شرکتی است که تمام یا حداقل 51% سرمایه آن توسط اعضا و در اختیار شرکت قرار می گیرد و مابقی توسط شرکت های دولتی ، بانک ها ، شهرداری ها و … تامین می شود ، بدون اینکه عضو باشند .

زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت بستگی به نوع و موضوع آن و تکمیل مدارک شما دارد اما اگر مدارک شما آماده باشد و کارهای اولیه را انجام داده باشید، حدود ۱۵ الی ۲۰ روز کاری طول میکشد تا شرکت به ثبت رسمی برسد. شرکت‌های مختلط شرکت‌های خصوصی هستند که خود به دو زیرمجموعه‌ی سهامی و غیر سهامی تقسیم میشوند. شرکت‌های مختلط سهامی را تعدادی شریک سهامی و تعدادی شریک ضامن تشکیل می‌دهند و شرکت‌های مختلط غیرسهامی را عده‌ای شریک با مسئولیت محدود و عده‌ای شریک ضامن ایجاد می‌کنند. این نوع از شرکت‌های ثبتی مناسب افرادیست که سرمایه‌ی چندانی ندارند و سرمایه‌ی آن‌ها تبدیل به سهام نمیشود و شرکا تنها به میزان سرمایه‌ای که در شرکت گذاشته‌اند در برابر ضرر و زیان‌های وارده بر شرکت متعهد هستند.

ثبت شرکت

نحوه ثبت شرکت را با توجه به موارد ذکر شده می توان به این صورت اعلام کرد. در ابتدا متقاضی تصمیم به ثبت شرکت می گیرد و شرکاء و سهامداران و بازرسین و هر شخصیت دارای سمت خود را انتخاب می کند و توسط موسسه پیش فاکتوری جهت اعلام قیمت ارسال می گردد که منجر به قرارداد می گردد. بعد از ارسال کلیه مدارک هویتی اشخاص, اوراق مورد نظر تنظیم و ثبت می گردد و تعیین نام صورت می پذیرد. اوراق تنظیم شده و تائید شده توسط اداره ثبت شرکت های جهت امضاء به متقاضی تحویل داده می شود.

بنابراین، کامل کردن روند قانونی ثبت انواع شرکت‌ها در ایران مستلزم در نظر گرفتن تمام این هزینه‌های جانبی است. هر نوع کسب و کار و شغلی نیازمند یک سری پارامترهای مدیریتی و کیفیت محصول یا خدمات می باشد که این پارامترهای مدیریت و کیفیت محصول در چارچوب یک نظام هماهنگ قابل اجرا می باشد . این نظام هماهنگ همان ثبت شرکت می باشد که کارآفرینان و صاحبان مشاغل با ثبت شرکت خود می توانند یک نظام مدیریتی با توجه به سیاستهای اقتصادی و فروش جهت پیشبرد سودآوری شرکت تعیین و با توجه به آن سیاست های کلی شرکت را در مسیر موفقیت انتخاب نمایند . همچنین با ثبت شرکت ارتباط بین شرکاء و سرمایه گذاران در جهت تعیین میزان سود و زیان و اداره امور به راحتی مشخص می گردد و به صورت قانونی قابل پیگیری و اجرا است . انواع خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی و اخذ رتبه بندی در کمترین زمان با های ثبت برای مشاوره با شماره ۰۲۱۷۲۴۰۲ تماس بگیرید.

در اینگونه از شرکت های سهامی عام تعداد افراد تشکیل دهنده ی شرکت ثبت شده بیشتر از مابقی شرکت ها می باشد و این مورد باعث جمع شدن سرمایه های بزرگ می شود و که این امر باعث ایجاد سرمایه های اقتصادی بزرگ می گردد. یکی از مهمترین تکالیف اشخاص حقوقی که باید همه ساله و قبل از پایان سال انجام بگیرد، پلمپ دفاتر قانونی است. پلمپ دفاتر به منظور ثبت و ضبط مراودات مالی و مراتب صدور و یا دریافت اسناد تجاری اعم از چک، سفته و برات و همچنین تعیین وضعیت درآمدها و هزینه های شرکت در طول سال مالی آن شرکت در نظر گرفته شده است. جهت مشاوره رایگان مراحل، مدارک لازم، زمان و استعلام فوری هزینه ها و درخواست خدمات ثبتی و حقوقی ما فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید. فرمی پیش روی شما ظاهر می شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید. اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود.

برای ثبت شرکت چه نکاتی را باید بدانیم؟

در اسم شرکت تضامنی باید عبارت (شرکت تضامنی) و لااقل اسم یک نفر از شرکا ذکر شود. در صورتی که اسم شرکت حاوی اسامی تمام شرکا نباشد باید بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده است، عبارتی از قبیل (و شرکا) یا (و برادران) درج شود. بعد از جمع شدن سرمایه، با شرکت تمامی شرکا در مجمع عمومی موسس، شرکت تشکیل می‌شود. شرکت‌های تعاونی از حیث موضوع و اهداف فعالیت به دو نوع تعاونی تولید و توزیع و از لحاظ چگونگی تشکیل به دو نوع تعاونی عام و خاص تقسیم می‌شود. این مرحله شامل تنظیم مدارک ثبتی شامل اساسنامه،اظهارنامه،شرکت نامه،تقاضانامه و صورتجلسه می باشد.این مرحله کاملا تخصصی است و توسط کارشناسان ثبت نارین انجام می گردد. شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل ۷ نفر با تابعیت ایرانی باید حضور داشته باشد.

چون در صورت بروز مشکل در مراحل ثبت، تاجر مجبور خواهد بود که تمام این هزینه ها را از اول بپردازد، داشتن یک وکیل در این موضوع به تاجر کمک می کند که سرمایه خود را از دست ندهد. شرکت ثبت فوری با داشتن مشاوران و وکلای ماهر در زمینه تاسیس شرکت به تاجران کمک می کند. شما می توانید بعد از آمادگی کامل برای ثبت کردن کمپانی خود، از طریق شماره های درج شده در سایت با شرکت ثبت فوری تماس بگیرید. نسخه تصدیق شده اساسنامه و شرکت نامه بسته به نوع شرکت از جمله مدارکی است که برای درخواست ثبت شرکت ضروری است. همچنین مدارک مربوط به تادیه وجوه و یا تعهد به پرداخت مابقی سرمایه شرکت می‌بایست امضا شده و تصویر مصدق آن به مرجع ثبت شرکت‌ها ارسال شود. همچنین در مواردی موضوع فعالیت شرکت اقتضا دریافت مجوز از مرجع خاصی دارد که در این موارد تصویر مجوز نیز می‌بایست همراه با اظهارنامه به مرجع ثبت شرکت‌ها ارسال شود.

توجه به این موضوع که هر شریک یا سهامدار نسبت به آورده خود دارای سرمایه باشد بسیار مهم می باشد. اعلام کد پستی معتبر جهت اعلام آدرس سهامداران یا شرکاء و اعضاء هیات مدیره و بازرسین. جهت ثبت شرکت در کلیه شهر ها و شهرستان های ایران می توانید به مقاله ثبت شرکت در شهرستان ها مراجعه کنید. مدت زمانی که ثبت شرکت به طول می انجامد در همه موارد یکسان نیست.

در این قسمت باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که ثبت یک شرکت شرایط خاصی دارد، این شرایط با توجه به نوع شرکت و موضوع آن مشخص می شود. شرکت ها معمولا تجاری هستند، شرکت های تجاری به طور کلی هفت نوع ثبت تغییرات شرکت مختلف برای ثبت دارند که البته همه این موارد کاربردی نیست و فقط دو نوع از آن ها کاربردی است و مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل در ادامه توضیحاتی در رابطه با نوع شرکت ها بیان خواهیم کرد.

اقلامی مانند هزینه تعیین نام شرکت، هزینه تهیه پوشه، گیره، پاکت و همچنین هزینه پست مدارک به اداره ثبت برند تجاریها و موسسات غیرتجاری از طریق ادارات پستی منتخب را در بر می گیرد. در نهایت، متقاضی، باید یک نسخه از آگهی را به «واحد روابط عمومی» ‌مستقر در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و نسخه‌ی دیگر را به دفتر یک روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، تسلیم کند. با توجه به ماده‌ی 6 نظامنامه‌ی قانون تجارت وزارت عدلیه و ماده‌ی 197 قانون تجارت در ظرف مدت یک ماه از تاریخ ثبت شرکت، باید خلاصه‌ی شرکت‌نامه و منضمات آن، توسط اداره‌ی ثبت در روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت به خرج خود شرکت، منتشر شود. ما در موسسه ثبت سیستان افتخار این را داریم که کلیه امور ثبت نام شما در سایت اداره ثبت شرکتهای شما در در کوتاهترین زمان انجام دهیم . حتماً لازم نیست که شرکت شما به شکل حقوقی مدل‌های فوق‌الذکر باشد. ثبت شرکت را می‌توان در قالب موسسه یا موارد دیگر شخصیت حقوقی تشکیل داد.

نام یا عنوانی که فرد تاجر تحت آن نام و علامت تجارت می کند برند محسوب می شود. برند یا نام تجاری چنانچه بر طبق قانون ثبت شود حمایت قانونی می شود. ثبت علامت تجاری بر طبق ماده 576 قانون تجارت اختیاری بوده و پس از ثبت برند هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نمی تواند از آن برند استفاده نماید. علامت تجاری، علامتی است که برای مشخص کردن و معرفی کالاها و محصولات بکار می رود و شامل نقش یا تصویر یا رقم یا حرف یا عبارت یا مهر و … می شود و امتیازی است برای تشخیص کالایی از کالای دیگر. کافیست درخواست خود را ثبت کنید، از ما مشاوره بگیرید و اطلاعات کسب کنید، مدارک خود را به صورت عکس و یا فایل ارسال کنید، میزان هزینه را از طریق سایت آنلاین پرداخت کنید و در زمان موعد سرویستان را تحویل بگیرید.