ورود به سایت ثبت شرکت Irsherkat Ssaair+راهنما سامانه ثبت شرکتها

البته جهت انتخاب نام بایدها و نباید های بسیاری وجود دارد که باید به آن ها توجه نمایید. در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده خواهد شد که آن شماره را نزد خود نگه دارید زیرا بعدا جهت پیگیری وضعیت ثبت شرکت خود می‌ توانید از طریق این شماره در سامانه اقدام نمایید. جهت ثبت‌ نام اینترنتی لازم است به سایت اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری مراجعه نمایید. بعد از اینکه پذیرش تأسیس را انتخاب کردید لازم است فرم آن را با دقت پر کنید. در مرحله‌ ی اول که عنوان آن «اطلاعات متقاضی» است، مشخصات خودتان را وارد نموده و سپس وارد مرحله بعدی شوید. صفر تا صد ثبت شرکت با مسئولیت محدود؛ مراحل؛ هزینه و شرایطقانون تجارت چندین ماده را به شرکت با مسئولیت محدود اختصاص داده که بر اساس می‌توان گفت برای ثبت آن شرایط و مدارک خاصی مود نیاز است که در این مقاله به طور مفصل به آن می‌پردازیم.

صدور اوراق قرضه تنها برای شرکت‌های سهامی عام امکان پذیر می باشد. کلیه فرایندها و درخواست ها در وبسایت کاناز اسپید بر بستر پروتکل https صورت می گیرد و انتقال اطلاعات به شکل کاملا امن انجام می گردد. سایت کاناز فیلم‌آموزش نحوه ارسال معاملات فصلی(آموزش معاملات فصلی) موضوع ماده … همانند مرحله قبل در اینجا نیز با گرفتن فرم تقاضانامه و شرکت‌نامه مطابق با اطلاعاتی که وارد کرده‌اید به شما نشان داده می‌شود. به هر حال انتخاب نام شرکت اهمیت زیادی داشته و بهتر است یک نام مناسب و غیرطولانی انتخاب کنید.

  • تعیین این تعرفه‌ها بر عهده خود این مجموعه‌هاست و میزان آن بر اساس ابعاد کادر آگهی مشخص می‌شود.
  • شرکت های تعاونی با توجه به قانون تجارت جزء شرکتهای تجاری نمی باشند، اما هدف آن بهتر شدن وضع مادی اعضا می باشد.
  • باتوجه به اینکه مسئولیت و حق رأی سهامداران نسبت به سرمایه‌ ی اولیه‌ شان تعیین می‌شود پس بهتر است در انتخاب شریک خود دقت نموده و شخصی را انتخاب کنید که به وی اعتماد کامل داشته باشید و هدف مشترکی از راه‌ اندازی کسب‌و‌کار داشته باشید.
  • طبیعی است که هر اندازه میزان سرمایع افراد بیشتر باشد، سهم و اختیارات آنها نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.
  • در نهایت، متقاضی، باید یک نسخه از آگهی را به «واحد روابط عمومی» ‌مستقر در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و نسخه‌ی دیگر را به دفتر یک روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، تسلیم کند.

البته این نکته را هم فراموش نکنید که در بعضی از موارد شاهد تغییراتی در این مدارک هستیم، زیرا به هر حال عنوان فعالیت هر شرکت با دیگری تفاوت هایی دارد و به همین دلیل گاهی مدارک هم با یکدیگر متفاوت هستند. حال این سوال پیش می آید که چطور می توان زمان راه اندازی یک شرکت را کاهش داد؟ یکی از مهم ترین موارد این است که کارهای خود را به یک موسسه معتبر بسپارید و یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید، این است که از ثبت شرکت در تهران همان ابتدا مدارک مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. قم اگر چه شهر کوچکی است، اما به دلیل آن که مرقد حضرت معصومه در آن جا قرار دارد، اقتصادی پویا دارد و راه اندازی کسب و کاری جدید در آن رونق خوبی دارد. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با ثبت شرکت در قم هستید، پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید. با استفاده از دکمه “ثبت شرکت جدید” میتوانید تعیین نام جدیدی را ارسال کنید.

شرکت با مسئولیت محدود

در این مرحله کد پستی و شماره تلفن، شماره دورنگار، پست الکترونیک، نشانی تارنما باید به طور دقیق وارد شود. اساسنامه و شرکتنامه پیش فرضهایی دارند که باید آنها را پر کنید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت تغییرات شرکت بارگذاری نمایید . در آخر پس از تایید اطلاعات باید اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کنید. آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند.

فعالیت های غیر تجاری مانند رسیدگی به امور خیریه، علمی، ادبی و … می باشد.چون در این مؤسسات اهدافی غیر از اهداف اقتصادی و تجاری مدنظر است نیازی به سرمایه ی هنگفت نمی باشد و با همان حداقل سرمایه گفته شده می توان موسسه را بنا کرد. هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد .

سامانه اداره ثبت شرکت ها

یکی دیگر از نکاتی که در رابطه با ثبت شرکت در قم باید به آن توجه داشته باشید، شرایط این کار است. در مطالب بالا به این نکته اشاره داشتیم که در همان مراحل ابتدایی ثبت شرکت باید نوع شرکت خود را مشخص کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب نوع شرکت اهمیت دارد، شرایطی است که در هنگام کار دارید، چرا که شرایط هر نوع شرکتی با دیگری تفاوت هایی دارد.

ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت

کپی برابر اصل تمامی مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکت به همراه فرم‌های امضاشده باید به اداره ثبت شرکت‌ها فرستاده شود. برای این منظور، اداره پست جمهوری اسلامی ایران پاکتی مخصوص طراحی کرده است که مدارک صرفاً باید در همین قالب تحویل مرجع قانونی داده شوند. این بخش از هزینه‌های ثبت شرکت متغیر است اما تا پایان سال ۱۳۹۹ این تعرفه سی هزار تومان معین شده است. گفتنی است که این مبلغ تابع نوع موسسه شما نیست و برای انواع مجموعه‌ها یکسان است. تاسیس شرکت نسبی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. دلیل اصلی انتخاب شرکت نسبی در ایران جلب اعتماد مشتریان است، زیرا مسئولیت شرکا در قبال پرداخت بدهی‌ها موجب اطمینان افراد می‌شود.

اصل آگهی منتشر شده در روزنامه کثیرالانتشار که نشاندهنده ی دعوت از شرکای شرکت در مجمع فوق العاده است. در صورتی که ثبت شرکت بوسیله ی وکیل انجام گیرد باید اصل وکالتنامه ی وکیل دادگستری آورده شود . ارائه دادن اصل مجوز اولیه که از سازمان اوراق بهادار و بورس اخذ شده. دریافت گواهی از بانک که نشان دهنده ی پرداخت ۳۵% از ۲۰% سرمایه شرکت باشد. مناطق آزاد بدلیل اهمیت و آزادی وارد کردن دستگاه های تجاری بهترین نقاط برای سرمایه گذاری می باشند.

در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. من و برادرم تصمیم داریم شرکتی در خصوص امور روابط عمومی تاسیس کنیم و نمیخواهیم کسی دیگه شریکمون باشه. چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد. مسئولیت محدود کفایت می کند و در حالتی که شرکت تان را بخواهید به صورت مسئولیت محدود ثبت نمایید نیاز به 2 نفر جهت تاسیس شرکت دارید که دارای بودن مدرک تحصیلی ضروری نمی باشد.

پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال نموده و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید. نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی ثبت برند تجاری و عیرنقدی را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید. در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید.