پنج شرکت تبلیغاتی موفق در ایران کدام اند؟

اگر می خواهید یک شرکت تبلیغاتی موفق داشته باشید باید از افرادی کمک بگیرید بسیار با انگیزه و خلاق هستند و صد البته که به کارشان علاقه دارند، این دسته از کارکنان می توانند ایجادکننده استراتژی ها و راهکارهای اصلی در بازاریابی و تبلیغات باشند. شرکتهای تبلیغاتی از نظر اندازه و شکل بسیار متفاوتاند، اما ماهیت کار آنها و روشهای کلیشان تقریبا مشابه است: خواه چند نیرو در آن کار کند و خواه صدها نیروی فعال داشته باشند. در روزگار پرهیاهو و پرزرق وبرق امروزی که نیاز به امر تبلیغات بسیار ضروری جلوه می نماید ، شرکت تبلیغاتی ایده بالغ بر یک دهه پیش از این با علم به فن آوری نوین تبلیغات و ساخت فرداهایی بهتر برای مخاطبین پرشمار خود پا به عرصه فعالیت خود نهاد. ویرایش چهارم این مقاله که در مرداد 1400 منتشر شده، ویرایش سوم این مقاله در تابستان 1399 منتشر شده ویرایش دوم این مقاله در بهمن 1398 منتشر شده و ویرایش اول مقاله در مرداد 1398 منتشر شد. Post was created by GSA Content Generator Demoversion!

تبلیغات زود بازده

شما در حال خواندن ویرایش پنجم این مقاله که در مهر 1400 منتشر شده، هستید. بخش منابع انسانی معمولا در همکاری با بخش تجهیزات و امکانات فعالیت میکند، بخشی که تجهیزات و امکانات لازم را برای سایر بخشها فراهم میکند و وظیفهی مدیریت، بازرسی و حفظ ایمنی تجهیزات را بر عهده دارد. بخش خرید رسانه معمولا تحت مدیریت کارگردان یا مدیر رسانه است. این ۶ بخش ممکن است به زیرمجموعههایی نیز تقسیم شوند و اسامی و عناوین متعددی به خود بگیرند، اما درهرحال اسکلت و ساختار شرکتها ثابت است. این شرکت همچنین خدمات مشاوره و تحقیقات بازاریابی، طراحی و چاپ و دیجیتال مارکتینگ را نیز ارائه میدهد. آژانس تبلیغاتی اشاره بیشتر خدماتی مثل ساخت تیزر تبلیغاتی و طراحی کمپینهای تبلیغاتی محیطی را به مشتریان خود ارائه میدهد. آژانس تبلیغاتی ویراورنا به تازگی به جمع شرکتهای آژانس مارکتینگ پیوسته جزو تازه واردها است. تیزر تبلیغاتی محصولات طبیعت (که با انتقادات گستردهای رو به رو است)، بیژن، ببک، غنچه، ایرانسل، میهن، چای شهرزاد، ایزی پیک، صباح و برنج امتیاز از جمله تیزرهای پر پخش ایران نوین است.

تبلیغات شرکتها

سهشنبه 00/3/04، تهران , (اخبار رسمی): 5 تا آزانس های تبلیغاتی که در ایران فعالیت می کنند و در زمینه کلیپ های تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ و پخش تبلیغات شما در فضای مجازی و صدا و سیما می توانند کمک کنند را در این پست معرفی کرده ایم. شما به عنوان یک شرکت تبلیغاتی باید توانایی این را داشته باشید تا مشتریان خود را متقاعد و راضی نگه دارید. بخش ترافیک (وظیفهی آن ایجاد ارتباط و هماهنگی میان بخشهای مختلف شرکت تبلیغاتی است). مسئولیت این بخش برقراری ارتباط با مشتریان متعدد شرکت تبلیغاتی است. وظیفهی واحد ترافیک برقراری ارتباط و ایجاد هماهنگی میان بخشهای مختلف شرکت تبلیغاتی است. قبل از اینکه وارد دنیای تبلیغات شوید، باید بدانید که مکانیسم فعالیت شرکت تبلیغاتی چگونه است. اگر شرکت تبلیغاتی به بهترین شکل از پس سفارش مشتری بربیاید، خب خیلی هم عالی است و وظیفهی تبلیغات بهشکل مناسب صورت گرفته است، اما واقعیت این است که شرکتهای تبلیغاتی برای بقا و موفقیت باید کسب و کارهای بیشتری را بهسمت خود جذب کنند و مشتریان تازهای پیدا کنند. همچنین تبلیغ کننده ممکن است بخش رسانه ای یک کانون را استخدام کند تا برنامهای را برای تبلیغی اجرا کند که یک شرکت دیگر آن را توسعه داده است.

  • تابعیت ایران و اهلیت قانونی
  • تیم خلاق
  • ثبت شرکت تبلیغاتی در قالب شرکت های موسسات غیر تجاری
  • مدیران هنری
  • هنرمندان تولید
  • خدمات دیگری را ارائه دهد که به موفقیت مشتریان کمک کند

[arpw limit=”10″]

ایدهها تا وقتی به عمل نرسند، صرفا طرحهایی ذهنیاند. زمانی که تبلیغات تولید میشود و پروژه به مشتری فروخته میشود، تیم اجرایی و خلاق وارد تعامل با گروه تولید میشوند تا متناسب با بودجه، به مرحلهی اجرای کمپین برسند. از وظایف اصلی تیم خدمات اجرایی تولید طرح و گزارشهای اولیه یا همان بریف است. ما خود را یک تیم خلاق و چابک میدانیم که سعی داریم با تکیه بر بیشتر از 14 سال تجربه و با شناخت ترندهای تبلیغاتی به روز در دنیا و تطابق آن با فضای کسب و کار در ایران مسیری جدید در فضای تبلیغاتی، ایجاد کنیم. کانون تبلیغاتی مات در حوزههای تولید تیزر تبلیغاتی، برندینگ، طراحی گرافیک، بازاریابی دیجیتال، کمپینهای روابط عمومی، برگزاری رویدادها، تدوین استراتژی، طراحی UX و خدمات ارزش افزوده موبایل فعالیت میکند. آژانس تبلیغاتی آوانگار در حوزههای تولید محتوای دیجیتال، مشاوره بازاریابی و تحقیقات بازار، تولید و طراحی گرافیک و هدایای تبلیغاتی، غرفههای نمایشگاهی، تبلیغات محیطی و تبلیغات در رادیو، تلویزیون، سینما و رسانههای چاپی فعالیت میکند. شرکت تبلیغاتی ایده بیشتر در زمینه غرفههای نمایشگاهی فعالیت میکند. در شرکتهای تبلیغاتیِ کوچک افراد شرکت معمولا وظایف متعددی بر عهده دارند و بیشتر از یک نقش را ایفا میکنند. ۶ دپارتمان یا بخش در هر شرکت تبلیغاتی موجب تولید تبلیغات مؤثر میشوند.